Turbo ruuvit???

Elämä on?

mulla on nyt turbo ja siihen pakosarja mut ei ruuveja. pitääkö kaikki neljä olla turbo ruuveja kun ne maksaa niin paljon vai vaiko käyttää ihan tavallisia??? kertokaa!

19

20498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xenon

Muhahahahahahah!!!

Tän on pakko olla trolli... ;D

• turpoo

no hitto, sähän se fiksu mies(?) oot. no shit sherlock

• turbeksi

turboruuvit halpoja ,,elämä kallis........

• ///M-power

Turbo on low-tech.

• the pro

ei kuule osta ne hei

• mazda 323 1.6 -86 tuuninki

niitä ruuveja tarkotat millä turbo kii laitetaan niin kantsii hankkii sellasii mitkä ei sula helposti (turbo kuumeni kait suurimmillaan 1100 asteeseen) mut en muuta tiiä en omista turbo autoo. (sellanen kyl tulee! turbo auto siis) jep jep!

• lentopallomaila

Niitä turbo ruuveja kun ostat niin osta samalla pussillisen puristuksia, männänpalauttimen jousen, pakoputken paukkulaakerin ja kampikammion kattovalon :)

• ........................

Nyt mä oon kaiken nähny..................
      EI JUMALAUTA........................
      VITTU SÄ OOT TYHMÄ.......................
      Sä et varmaan oo turboo nähnykkään,Saati turboruuveja.Meneppäs ny kämppäs pieninpään ja tummimpaan nurkkaan häpeemään itteäs ja mieti mitä tuli kirjotettua.

• bemu___

Mitä se niinku tarkottaa nuilla turbo ruuveilla?

• Biturpo
        bemu___ kirjoitti:

Mitä se niinku tarkottaa nuilla turbo ruuveilla?

Ei siihen turpoon mitään ruuveja tarvi, jesarillakin pärjää....vitun idiootit

• BayBom
        Biturpo kirjoitti:

Ei siihen turpoon mitään ruuveja tarvi, jesarillakin pärjää....vitun idiootit

Ei sitä turboa millään turboruuveilla kiinnitetä, suosittelisin mielummin turbopultteja tai peräti turbopinnapultteja.

Ruuvien lujuusluokka ei riittäne?

• saunan takana on vielä tilaa

pääset helpommalla kun asennat sen turbon sinne pakoputken päähän vaikka jeesusteipillä. voit syöttää paineet takas koneeseen vaikka pölynimuri putkella. ootko miettiny sitten sitä ahtoilman jäähdytintä? senhän saat vaikka jääkaapin takaa

• Jani

Tuossahan on jopa ideaa TSI-miehille ja miksei myös tytöillekkin... Samallahan siitä jaakaapista saa kompuran ja freonit ilmastoinnille, lauhdutin varmaan kelpaa sama kun jakaa kahtia...

• bbbbbbbbbbbntntnt

bump

• Asentaja pörhöltä

Joo. Pitää olla erikoisruuveja, ainakin jos kyseessä on vw T3 transporter. Siinä turbo on kiinitetty pakosarjaan erikoisruuveilla, jotka ilmeisesti on tehty jostakin hieman arvokkaamasta metallista, joka estää niiden kiinni "hitsautumisen" kovassakin kuumuudessa. Näitä ruuveja saa ainakin pörhöltä ja niissä on semmonen erikoiskanta, että tavallinen hylsy ei niihin käy, vaan pitää olla semmonen moniotehylsy.
      Ja ainakin mersuissa on pakosarjan mutterit tehty jostakin kuparista tai vastaavasta metallista juurikin tuon kiinnihitsautumisen ehkäisemiseksi. Ja Ladassa pakosarjan ja pakoputken laipan liitoksessa on käytetty kanssa jotakin erikoismutteria, eli tämä trolli oli yllättävän oikeilla jäljillä.

• märkä rotta

Kun synnyit silli purkille haisit,olit oikeilla jäljillä kun mutsis sinut sai. synnyit meinaan ladulle,tipuit kun märkä rotta sieltä haisevasta lortosta kun mutsis hiihti alasti 35km lenkkiä ja kierti niitä ansoja joita laitoin pitkin latuja,häh häh hää!

• tohmikselta
    • Vag mies

Mun turboruuvi on ruostunut.

• pölöjä

No on todellakin. Mistä perseestä sä näin vanhan viestiketjun edes revit. 10 vuotta sitten aloitettu!
      Käy hakee biltemasta uusi ahtoputki ja tunge se ahteriisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe