Kun päivitin Windows10:iin, lakkasi ViewNX:n automatiikka eli kameran yhdistäminen kaapelilla koneeseen ei automaattisesti aloita kuvien lataamista muistikortilta ViewNX:ään.
Olisko kenelläkään tietoa, saako tämän automatiikan jotenkin palautettua?
Katselin ViewNX:n valikot, ei löydy mitään sellaista kohtaa josta palautettaisiin, ei sattunut mitään sellaista myöskään Resurssienhallinnassa Windowsin puolella silmiin, josta palautus tapahtuisi.
Nikonin ViewNx2
5
147
Vastaukset
- wkymppi
Tuon takia en ole päivittänyt kymppiin vielä, koska luultavasti moni ohjelma koneellani lakkaa toimimasta tuon takia. Ehkä Nikon vasta kokeilee ja päivittää ohjelmiaan windows kymppiin, joten uskon, että päivityksiä on tulossa jossain vaiheessa.
- Vesilintujako
Saahan sen palautettua kun heitä vesilintua tuolla kympillä
- wintööt
Todennäköisesti windowsin rekisteristä puuttuu joku merkintä.
Itse kokeilisin ohjelman asentamista uudestaan.
Oikeasti win10 on hauskaa ajanhukkaa, kannattaa pysytellä vielä seiskassa tai kasissa.- kiitän
Kiitän vastauksista. Kymppi ei kyllä ole yhtään takkuillut... Eipä tuo tosin mikään suuri asia ole manuaalisesti laittaa transfer päälle... Ei voi mitään, kun ei toimi, niin ei toimi, nimittäin tämä automaattisen siirron osalta.
Muistaakseni ViewNx2 oli kamalan hidas. Itse käytän aina muistikortinlukijaa ja tempasen kuvat ihan tiedostonhallinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144