On käyttiksenä p12 öljypoltin. Täytyisi löytää halvat renkaat. Onko kokemusta ässä, master tai ekotop pinnoitetuista. Vannekoko 16".
pinnoitetut renkaat
3
120
Vastaukset
- käytetytosta
Kelpaa nissanin riepuun melko hyvin, jos kerran jo savuttaakin?
- AjatteleminenAuttaa
Nyt täytyy ihan ilman sarvia ja hampaita sanoa että tällä iällä mitä minäkin jo olen,noin 50v,on kaikenmoista uutta ja varsinkin käytettyä autoa ollut omistuksessa.
Kaikenkarvaista kumia on alla ollut,ns laaturenkaita siis tunnettuja merkkejä,on ollut niistä uutta-uudenkarheaa kuin puolikaljua tai Kiinalaista,pinnoitettua ym ja KAIKILLA olen oikein hyvin pärjännyt enkä ihmeempiä eroja huomannut jos järkevin nopeuksin ajaa ja varoen muttei toki tientukkona.
On ollut 1,4litraisesta 7litraiseen vinkkeliin bensapuolelta ja 1,5 litraisesta 4,3l dieselpuolelta ja erot olleet renkaiden ostohintoihin,nimirenkaiden imagolisään,ajomeluun , vesi,jää tai kesäkeliajoon hyvinkin pieniä.
Kaikilla olen pärjännyt ja esim Kiinalaiset nastarenkaat oli minusta parhaat mitä ikinä olin omistanut,juu ne jotka TM suurinpiirtein lailla kielsi markkinoitavaksi....
Normaaliprofiili,suht hyvin pintaa(esim nastarenkaissa mieluusti reilusti yli puolet nastoja vielä),rengaspaineet ok ja varovaisuutta niin normaaliautoilija jolla järki päässä normaaliauto pärjää kyllä hyvin.
TM,lehtimainokset,merkki-malli-leveys-profiili,hinta...ajattele ennemmin omilla aivoilla ja käy vaikka muuallapäin maailmaa katsomassa miten järkyttävin renkain siellä ajetaan ja kait hengissäkin selvitään oli kuvioita tai ei,sekarengastus tms pientä huolimattomuutta vaikka itse auto olisi hyväkin.- nissan15
Ostin Nokian nastat. Tarjouksessa oli jopa halvemmat kuin ässä-pinnattujen ohv. Ecotopit olisi saanut 80€ halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727