Eiköhän toi musiikki nyt ole kumminkin aivan syvältä.
Formaattina jo loppuun palannut,eihän noista pojista osaa kukaa edes laulaa.
Suunnattu pikku tytöille ja niillähän on jo Gimmel.
Tapahan toikin on repii rahaa muille kuin artistille itselleen.
Ei voi kuin nauraa :)
HEI HALOO
6
1369
Vastaukset
- Hanuri
Niimpä..mut gimmelii ei kyllä enää ole! Mutta syvältä niiden musikki on!
- Ryoga
On kyl tosi naurettava ohjelma... Varsinkaan Arilla ei oo mitään karismaa, mä en ymmärrä kui se onnistuuki aina näyttään niin punaselta ja hikiseltä ihan ku ei koskaan kävis suihkussa. Jackson on ehkä ainoo joka sentään jotain osaa, mut Risto-sedän paskabiisit vie siltä kaiken uskottavuuden... Kuka oikeesti laulais jotain jee, jee, jee - juttua??? Voi kääk!!!
Ja tosiaan, toi on varmaan vaan joku rahantekokeino, tehään bändi livenä, sit se on hetken aikaa julkisuudessa ja katoaa sitten kun se ei enää ketään kiinnosta, luultavasti dumpataan seuraavan popstarsin tieltä. Hajosikohan toi Gimmelkään vapaaehtoisesti, muuten vaan sopivasti just ennen seuraavaa ohjelmaa?? Mun teoria on että ne hajotettiin kun ne ei enää tuonu tarpeeks rahaa... - Tiizu
Mun mielest INDX JA jo helkkarin Gimmel on ihan eri laisii mus on aika erilaisa ja silleen. Indexin RENE on sitä paitsi ihan sairaan SÖDE!
Et repikää siitä olkoon vaikka joku teini tyytöjen suosikki SO!- NAM?
Se on aivan sama vaikka laitettais Taberman laulaa,ois sekin pikkutyttöjen/poikien mieleen.
Pedro Hietanen on "paras ja komein" - tota noin
NAM? kirjoitti:
Se on aivan sama vaikka laitettais Taberman laulaa,ois sekin pikkutyttöjen/poikien mieleen.
Pedro Hietanen on "paras ja komein"Siis niiden musat on aivan syvältä *miehet hei itke ei* kuka semmoisa muka oikeesti haluu laulaa?
- mirella82
http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?indx_jeejeejeea
Levyarvostelu!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017