Ja kovasti sitä kaasutti se vähä James Deanin näkönen rätkä kundi...me pojat sitä tuijotettiin silmä kovana olis se gepari 900 sen verran komee!
Kellääs se oli se Gpz 900 kova menee
6
180
Vastaukset
- alanmies
se oli mun mut james deanista en menis takuuseen
- Pekka_Polokupyöräilijä
Jaa, ettei olis joku muu, ko silimä, mikä oli kovana. Nuohan on nuo prätkäjätkät aina pukeutunut nahkaan, vähä ku se Judas Priestin laulaja, se homo. Mikä sen nimi oli??
- Bemari_Bella
Jari Sillanpää, siis on homo. Ja vissiin sen bäntin laulaja.
Siis sen Siltsun bäntin laulaja. Juudas Priist. - euroviisufanikepatsu
Heippa! Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa ja täällä on tosi hauskoja juttuja! Pidän todella paljon Kari Sillanpään musiikista, hän lukeutuu suosikkeihini.
Muita suosikkejani ovat mm. Meiju Suvas ja Kojo.
Inhoittavaa leimata Kari Sillanpää homoksi. Vaikka mies on hyvä tanssimaan ja laulamaan, hän voi olla naisista kiinnostunut.
Mitkä ovat teidän suosikkiartisteja Ii24-palstan lukijat? - Ilkka_Sysimusta_metsä
Minusta Jorma Uotinen; Ei huoono! No sitten on tämä Freddie Perämoottori eli Mercury ja tietty Jari Bull Mentula on kans hyvä. Nää on mun suosikit. Niin ja sitte se Kylän Ihmiset= Village People.
https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k - jessööraikänpuuki
moi moi mun suosikki on popeda ja boni äm!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988