mix ihmees pitää tollasii bändejä ees kyhätä ku ei ne ees kestä kauaa.. kuten ei gimmelkää.. ja sitä paitsi, mä ainakin annan enemmä arvoo sellasel bändil joka on koottu itse ja biisit on tehty ite.. tämä on siis vain medialle tekemistä lisää ku kyhätään tälläne bändi mist saa kirjottaa kaikkee shittii "rene sitä rene tätä" .. blaahh...
popstars bändit
8
1224
Vastaukset
- hoppecke
Olen kanssasi samaa mieltä tästä bändi asiasta.
- niinpä niin
Täsmälleen niin
- ...joku...
niinpä niin kirjoitti:
Täsmälleen niin
Musta noissa lauluskaboissa ei oo silleen mitään järkee, mutta onko muka silleen et jos tekee biisit itte ja on koonnu bändin itte niin se ois jotenki parempi ku joku tollanen skabasta tullu tähti/bändi? Onko sillä mitään välii jos vaik Index:in biiseist pidetään (en sano nyt sen takia että itse jotenki pitäisin niistä...mä en oikeen välitä siitä) ja sit jonkun sellasen bändin joka on tehny biisit itte ja koonnu itte ittensä ja siitä ei sitte pidetäkkään niin onko se sitte muka jotenki arvostutempi? Musta silleen ei oo mitää välii tuleeko bändi skabasta vai onko ne itte koonnu ittensä kunhan se musa vaan kolahtaa, mut nyt Index:in musa ei oikeen kolahatnu, mutta ne jotak tykkää niin antaa tykätä!
- juu
Näinhän se on
- dolls-love
Rene on musta koko popstarssin paras juttu se on söpö, söpö, söpö´, ihana ja hyvä laulaan se vois ruveta laulaa yksin... ja must kans Gimmelin Jenni on tosi hyvä nytteki se on tehny laulun esim. Antti Tuiskun ja Pikkug:n kanssa ottakkaa kantaa tähän asiaa nyt se asia siis tulee: jos sä itte oisit laulaja ni oisko kiva jos sua haukutaan koko ajan eli lopettakaa se HETI
- mie
jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...
- Nimetön
mie kirjoitti:
jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...
siis tekee ei sil musiikil oo enäää nii välii jos se on söpö
- ihmeessä
pitää noita bändejä koota VÄKISIN ja AIVAN MITÄTTÖMISTÄ JA OSAAMATTOMISTA LAULAJISTA??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840