popstars bändit

mii

mix ihmees pitää tollasii bändejä ees kyhätä ku ei ne ees kestä kauaa.. kuten ei gimmelkää.. ja sitä paitsi, mä ainakin annan enemmä arvoo sellasel bändil joka on koottu itse ja biisit on tehty ite.. tämä on siis vain medialle tekemistä lisää ku kyhätään tälläne bändi mist saa kirjottaa kaikkee shittii "rene sitä rene tätä" .. blaahh...

8

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppecke

Olen kanssasi samaa mieltä tästä bändi asiasta.

• niinpä niin

Täsmälleen niin

• ...joku...
        niinpä niin kirjoitti:

Täsmälleen niin

Musta noissa lauluskaboissa ei oo silleen mitään järkee, mutta onko muka silleen et jos tekee biisit itte ja on koonnu bändin itte niin se ois jotenki parempi ku joku tollanen skabasta tullu tähti/bändi? Onko sillä mitään välii jos vaik Index:in biiseist pidetään (en sano nyt sen takia että itse jotenki pitäisin niistä...mä en oikeen välitä siitä) ja sit jonkun sellasen bändin joka on tehny biisit itte ja koonnu itte ittensä ja siitä ei sitte pidetäkkään niin onko se sitte muka jotenki arvostutempi? Musta silleen ei oo mitää välii tuleeko bändi skabasta vai onko ne itte koonnu ittensä kunhan se musa vaan kolahtaa, mut nyt Index:in musa ei oikeen kolahatnu, mutta ne jotak tykkää niin antaa tykätä!

• juu

Näinhän se on

• dolls-love

Rene on musta koko popstarssin paras juttu se on söpö, söpö, söpö´, ihana ja hyvä laulaan se vois ruveta laulaa yksin... ja must kans Gimmelin Jenni on tosi hyvä nytteki se on tehny laulun esim. Antti Tuiskun ja Pikkug:n kanssa ottakkaa kantaa tähän asiaa nyt se asia siis tulee: jos sä itte oisit laulaja ni oisko kiva jos sua haukutaan koko ajan eli lopettakaa se HETI

• mie

jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...

• Nimetön
        mie kirjoitti:

jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...

siis tekee ei sil musiikil oo enäää nii välii jos se on söpö

• ihmeessä

pitää noita bändejä koota VÄKISIN ja AIVAN MITÄTTÖMISTÄ JA OSAAMATTOMISTA LAULAJISTA??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4133
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2443
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe