hei miettikää ny vähä itteenne...!!!eiks teil oo parempaa tekemistä ku haukkuu julkkiksia??esim popstarssin poikia!tuntuu ku oisitte niille kateellisii!mun mielestä te vaa kyyläätte kaikkie julkkiste vikoi vaik ite oisitte samanlaisia!koittakaa ny vähä ajatella ja viel v****maisempaa on se et te viel tuotte ne teijä huonot mielipiteenne julki tälläsille palstoille...siis jos ootte sitä mieltä et ne ei osaa laulaa tai et ne ei oo hyvän näkösii nii niitä ei tarvii tänne kirjottaa ja sama o nois juoruis mitä te tänne laitatte!!miettikää nyt jo vähä itteenne ja vaik sitä et mitä teis on vikana!
mietikkää vähä itteenne...!!
9
1261
Vastaukset
- naapurin tyttö
joo mää oon sun kaa ihan samaa mieltä!!!miks pitää arvostella jotain julkkiksii??no ne ei välttämättä oo mitään täydellisiä..mutta kuka ois??kannattais pikkusen miettiä ennenkun rupee arvosteleen muita!!!!hei ihmiset kattokaa peiliin!!!!!
- joku vaan
On ihan täysin turhaa tommoiset kilpailut siis silloin ansaitsee taputukset jos pääsee huipulle muuten kuin jonkun hömppäohjelman takia
p.s olen siis aikalailla erimieltä
- en oo seurannu popstarseja....
Eikö nämä palstat ole tarkoitettu juuri sitä varten, että ihmiset saavat kirjoittaa mielipiteitänsä.. Ja jos joidenkin mielestä joku ei osaa laulaa niin sillon se vaan on niin..kaipa sen saa tänne kirjottaa.. Sitä paitsi negatiivisesta palautteesta saa eniten irti ja on helpompi kehittyä entistäkin paremmaksi.
- Nimetön
nii kyllähä niihi palstoihi saa kirjottaa just siitä et jos joku ei osaa laulaa mut lukisit välil et mitä muuta paskaa sinne o laitettu!
- sahram
niin mitä ite just kirjotat palstalle sitä paitsi haukuin just "julkkist" ekan kerran elämässäni. koska muut pändit on ihan hyvii mut indx on kauhee enkä jaksa kuunnella sitä otin vain kantaa
- Nimetön
nii kyllä niihi saa kantaa ottaa mut ne tyypit jotka haukkuu vaa bändei koko aja nii se o just iha outoo....eikö ne tajuu et se ei hyödytä yhtää mitää jos niitä näillä palstoilla haukkuu muille....vois vaik lähettää fanipostii niille tyypeille nii ne vois koittaa parantaa bändiää....
- Jooo
Nimetön kirjoitti:
nii kyllä niihi saa kantaa ottaa mut ne tyypit jotka haukkuu vaa bändei koko aja nii se o just iha outoo....eikö ne tajuu et se ei hyödytä yhtää mitää jos niitä näillä palstoilla haukkuu muille....vois vaik lähettää fanipostii niille tyypeille nii ne vois koittaa parantaa bändiää....
Eikö tällaiset keskustelupalstat ole tehty juuri sitä varten, että ihmiset sais kertoo asioista omia mielipiteitään...jopa kriittisiä sellaisia?!
Kyllä minun mielestä on paljon mielenkiintoisempaa lukea kirjoituksia, jossa esitetään myös kriittisiä mielipiteitä...kunhan ne on hyvin perusteltuja. Ainahan sitä voi kirjoittaa puolustavan kirjoituksen, jos on sitä mieltä, että toinen kirjoittaja on hakoteillä kommenteissaan.
En minä ainakaan jaksas tätä lukea, jos täällä ois vain pelkästään tälläisiä...Se on ihana tai söpö tai laulaa hyvin...tyyppisiä kommentteja. Eihän sellainen ole mielenkiintoita tai rakentavaa?!
- Jani
No.. kyll Erick osaa hei, kattokaa
www.erickjon.com - man-legally
menee 11 - 12 vuotta vielä niin reneestä.arista.jacksonista tulee 2000-l rock and roll band. rene on janne ödner.ari pave maijanen ja jackson on dave lindholm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860