Ihan vaan kävelemään luontoon, sieneen, marjaan yms. Aikaa on ja jutustellessa, jakeessa kokemuksia luonnossa tietysti mukavampaa, kuin yksin. Olen n.50 mies.
turun suunnalta seuraa arkipäivisin retkeilemään
9
156
Vastaukset
- Luontokuvaajatar
Laita mailiosoite johon voisin vastata.
- ulosluontoon
Hei vaan, tässä osite: retkelle@yahoo.com
- ulosluontoon
Jostain syystä en päässyt kirjautumaan...sorry
Tässä sinulle uusi osoite joka toimii: retkihetki@yahoo.com
- suksiretki
aha, vai "retkihetki"
- seksipalstavaan
Että molo jöpönä retkihetkeä haetaan.
- ulosluontoon
No ei kyllä tullut tuollainen mieleen, että joku noin ajattelisi asiaa...
Kiitos ja anteeksi... - nusuamehaetaan
ulosluontoon kirjoitti:
No ei kyllä tullut tuollainen mieleen, että joku noin ajattelisi asiaa...
Kiitos ja anteeksi...Ei täällä kuule muuten edes ajatella, kyllä tämä on seksipalsta.
Itse ole kerran täältä saanut seksiseuraa. Aluksi yritettiin teeskennellä vaelluksesta tms. kohta kävi selväksi kummankin oikeat halut, ja siitä syntyi hyvä seksisuhde. - ulosluontoon
nusuamehaetaan kirjoitti:
Ei täällä kuule muuten edes ajatella, kyllä tämä on seksipalsta.
Itse ole kerran täältä saanut seksiseuraa. Aluksi yritettiin teeskennellä vaelluksesta tms. kohta kävi selväksi kummankin oikeat halut, ja siitä syntyi hyvä seksisuhde.Taidat olla oikeassa...ei ole seuraa löytynyt luontoon kävelylle, eikä muuhunkaan jota kerroit palstalla olevan tarjolla...no, eipä ole enää marjoja ja sieniäkin melko, niukasti metsässä...
- luontokuvaajatar
Laita viestisi harrastuskaveri.com:iin.
Ehkä sieltä löytäisit asiallista seuraa luontoilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896