miten kirjoittaa postia thunderbird,ille.

teukka38

Tietääks kukaan miten kirjoittaa sähköpostia Thunderbird,ille kun sähköposti pyytää kokoajan uutta salasanaa ja mikään ei kelpaa ?
Eli postit ei lähde mutta saapuu kyllä.Vika ilmoitukset ei lähde.
Mikä on Mozilla-Firefox-Thunderbird,in sähköposti osoite ?

13

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutsshell

Jos postit tulee, tulevan postin palvelin ja salasana on oikein.
      Jos postit ei lähde, lähtevän postin palvelin ja salasana on väärin, tai niitä ei ole aseteltu

• käytäselainpostia

Käytä selainpostia. Tällaiset sähköpostiohjelmat ovat niin epäkäytännöllisiä ja vanhanaikaisia että..

• Lopeta_jo_tuo_itkeminen

Selainpostit ovat hankalia ja epäkäytännöllisiä, niitä käyttävät lähinnä jankuttavat pikkulapset.

• vaarikoolet
        Lopeta_jo_tuo_itkeminen kirjoitti:

Selainpostit ovat hankalia ja epäkäytännöllisiä, niitä käyttävät lähinnä jankuttavat pikkulapset.

Ne on yksinkertaisia, käytännöllisiä ja nykyaikaisia. Nämä sähköpostiohjelmat ovat vanhoille mummoille ja vaareille:D

• jokkex_
        vaarikoolet kirjoitti:

Ne on yksinkertaisia, käytännöllisiä ja nykyaikaisia. Nämä sähköpostiohjelmat ovat vanhoille mummoille ja vaareille:D

Olet itse yksinkertainen!

• sinätaassaatanantyhmä
        jokkex_ kirjoitti:

Olet itse yksinkertainen!

Älykäs olen:D

• Jankuttavalle-kakaralle
        sinätaassaatanantyhmä kirjoitti:

Älykäs olen:D

Harvinaisen yksinkertainen olet, kirjoitustesi perusteella ehkä 7-10 vuotias. Sinulle selainposti voi olla oikea valinta, ne sopivat lähinnä poikkeuksellisen tyhmille yksilöille jotka eivät osaa käyttää kehittyneitä sähköpostiohjelmia.

• Postipoikakulkee

Osoite on Thunder bird,lle.fi. Mutta jos et osaa niin sitten se posti ei mene Thunder bird,lle.

• Mozilla Thunderbird on ohjelma. Ei henkilö, eikä yritys.

Jotenkin kuullostaa siltä, että sinulla on oman sähköpostisi salasana hukassa.

• optiosanktio1

Ehkä muutenkin hukassa....;)
        Jos on vain yksi mailiosoite niin silloin ei ole mitään hyötyä/etua käyttää s-postiohjelmaa kuten esim. Thunderpird on.

Yhden osoitteeen omistajalle helpompi on käyttää selainpostia (Webmailia)
        Jos on useampia osoitteita niin silloin tuo Thunderbird on ihan hyvä, siihen saa tulemaan useimmat mailpostioitteet.

Asetuksissa voi tulla ongelmaa, useimmat asetukset Tuhderbird osaa automaattisesti ladata oikein mutta ei kaikkia ja niissä usein tietämättömälle ne ongelmat alkaa.

• optiosanktio1 kirjoitti:

Ehkä muutenkin hukassa....;)
        Jos on vain yksi mailiosoite niin silloin ei ole mitään hyötyä/etua käyttää s-postiohjelmaa kuten esim. Thunderpird on.

Yhden osoitteeen omistajalle helpompi on käyttää selainpostia (Webmailia)
        Jos on useampia osoitteita niin silloin tuo Thunderbird on ihan hyvä, siihen saa tulemaan useimmat mailpostioitteet.

Asetuksissa voi tulla ongelmaa, useimmat asetukset Tuhderbird osaa automaattisesti ladata oikein mutta ei kaikkia ja niissä usein tietämättömälle ne ongelmat alkaa.

"Jos on vain yksi mailiosoite niin silloin ei ole mitään hyötyä/etua käyttää s-postiohjelmaa kuten esim. Thunderpird on."

Usein on parempi offline käyttö ja nopeampi suorituskyky mutta ei mitenkään väistämättä.

• Takkunen2

Minulle tulee tälläinen teksti kun yritä lähettää postia, tuleva posti kyllä tulee perille. Viestien " lähettäminen epäonnistui.
      Viestiä ei voitu lähettää SMTP-palvelimen smtp.suomi24.fi kautta tuntemattomasta syystä. Varmista, että SMTP-palvelinasetuksesi ovat oikein ja yritä uudelleen tai ota yhteyttä verkon ylläpitoon."

• Tyypillinen_esto

Todennäköinen syy on että nettioperaattorisi estää tuon SMTP:n käyttämän portin liikenteen ulospäin, tuo on hyvin yleistä (sallitaan SMTP vain operaattorin omalle palvelimelle). Käytä operaattorin sähköpostipalvelinta lähettämiseen tai katso voiko Suomi24:n palvelimen kanssa käyttää vaihtoehtoista porttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe