voiko 175-180 senttiä pikä ajaa skyteam monkeyllä? vai onko se liian pieni
voiko pitkä ajaa mankilla?
6
1491
Vastaukset
- asiantuntijamopoista
Hei
itselläni on Skyteami ja olen 177 senttimetriä pitkä. Se on liian pieni minulle, ja en todellakaan suosittele mm. heikkolaatuisten osien takia. Noh, kiinalainen paskahan tuo on. Taino, ei paskakaan vaan ihan ok. Suosittelen katsomaan BETA RR malleja, tai esimerkiksi Aprilia XS. - topolinot
Polvet suussa hessuhopolla?
- Novarmanakäy
Hyvin pystyy ja itse olen 182cm pitkä :D
- Novarmanakäy
Mopo on jincheng joka on itseasiassa jopa hieman pienempi.
- raideri321
Oon 185, tuun kasvaa suurinpirtein reilu 190, pärjäisinkö mankilla? kiikaris on sellanen mis on ainakin etupään iskarit korkeemmat ja takaiskaritkin
sori kirjotin mun viestin todella paskasti mutta toivottavasti joku ymmärtää
- Anonyymi
Voinko ajaa mankillan jos olen 175 pitkä
Jos perää pitäisi korottaa mistä saan ostettua osat siihen. Ideana olisi ostaa skyteam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737