Joel Pohjanpano to score @ 3,95
Silloin kun rauta on kuuma, sitä taotaan. Kolmessa perättäisessä maajoukkuepelissä jo maali.
Puola - Irlanti half time X 2,00
Joukkueet tasapisteissä ja tässä ratkeaa lohkon kakkossija ja suora jatkopaikka. Irlannilla tiukka puolustus. Tulee olemaan äärimmäisen varovaista peliä ainakin ensimmäinen puoliaika
Färsaaret - Romania alle 2,5 maalia 1,91
Kaikki tietää Romanian tiukan puolustuksen ja vähämaalisten pelien putken. 0-1 tai 0-2 voitto.
Kreikka - Unkari 2 draw no bet 2,12
Kreikka on ihan lyöty ja karsinnat menneet niin penkin alle kuin vain voi. Kotiyleisö on taatusti vain omille naljailemassa ja buuaamassa. Itseluottamus ja oma peli kateissa. Motivaatio Unkarin puolella. Suomikin haki pisteet Kreikasta.
Kokonaiskerroin: 31,99
Päivän rivi
10
102
Vastaukset
- Aloittelija
Entäs Serbia-Portugali ja Ukraina-Espanja, kannattaako veikata Portugalin ja Espanjan voittoja vai onko liian suuri riski? Entäs Skotlannin voitto Gibraltarista niin että annetaan Gibraltarille 3 maalia tasoitusta?
- Aloittelija
Niin ja oliskohan Suomi-Pohjois-Irlanti (X) koska siinä ottelussa ei ole enää panosta.
Terve,
Nimimerkkisi osui positiivisesti näköhermooni. Kyllä aloittelijoistakin taitajia tulee, kunhan vain ensin vähän treenaillaan. Oletko minkä ikäinen?- Aloittelija
Olen 26 mut voiskohan noi vedot osua kerrankin kohdilleen?
Hyvää pohdintaa. Tällä palstalla ei olekaan vuosiin näkynyt tuollaisia hyvin perusteltuja vihjeitä. Ainakin nuo keskimmäiset kaksi vihjettä ovat taatusti lähellä nasahtamista.
- HyvätvihjeetJAperustelut
Vihjeistä 3 päättynyt jo väärin, Puola - Irlanti ei vielä alkanut.
- Huahahahhihih
No hyvinpä alkoi Kreikka johtoon 5 minsa kohdalla ja Romania 4 minuutin kohdalla.
Kummatkin maalit myös pelien ensimmäisiä laukauksia. - IkuinenHäviäjä
Ja itse olisin veikannut Suomen ja P-Irlannin tasapeliä, Portugalin ja Albanian voittoa ja niinhän se sitten menikin mutta olin mennyt asettamaan jonkun vitun pelirajoituksen itselleni niin en voinutkaan pelata. Hieno homma taas kerran.
- kaikkihanMe
Niin olisin minäkin pelien jälkeen.
- Tappiokundi
Kaikki on aina niin selvää pelien jälkeen, mutta ennen pelejä kaikki on niin epäselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124