Vaikka ihmiskunta on lähtöisin Afrikasta, muuttoliike ei ole ollut yksisuuntaista vaan sinne on myös palattu.
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_iso_joukko_muinaisia_eurooppalaisia_muutti_takaisin_afrikkaan_geenijaljet_nakyvat_yha/8377952
Mark5-Jaakob ei ollut näkemässä muuttoliikettä, joten hän ei voi todistaa sitä myöskään tapahtumattomaksi, mutta yhtä kaikki hän ei Evofobiansa takia HALUA uskoa kuitenkaan. :-)
Muuttoliikettä molempiin suuntiin
7
<50
Vastaukset
- Maksaja
Yksi ero siinä kuitenkin on,useimmat niistä jotka tulevat tänne,me maksamme,jos menemme sinne ,me maksamme.Tasa-arvo sitä hoemme,mutta toteutuuko se.
- tieteenharrastaja
Tasa-arvo koskee saamista, mutta ei antamista.
- lapsellisenhelppoa
Aatamiko afrikasta . Eikö aatamin paikka Edenin puutarhassa Eufratilla jossain .Se kadotettu paratiisi syntiinlankeemuksessa . Sieltähän se räjäytä itsesi paratiisiin uskontokin tulee . Sanoohan raamattukin että Moni yrittää väkivalloin murtautua taivaaseen . Ei sinne pääse kun Jeesuksen kautta vaan . Eläinuhrit muistuttaa synneistä muttei pelasta. Onnetonta olla käärmeenorja kun voi olla Jeesuksen perillinen ihan vaan uskomalla.
- sössissössisevokit
Juu, siis vaikka olenkin kaikkea muuta kuin ahdasmielinen oppimaton hellarifundamentalisti joka ei ikinä Raaamattua vilkaise ja on siksi ihan pelle, niin siitä huolimatta tilastojen mukaan nämäkin hörhöt onnistuvat elämään esim. perhe-elämän tasolla laadukkaampaa elämää kuin evokkiateistit jotka ovat täysiä sosiopaatteja ja siksi tuomittu epäonnistumaan.
Ikävää tässä on se että bg-ope opettaa noita onnettomia sosiopaateiksi ja siis ajamaan vain omia henkilökohtaisia etujaan ja jopa törkkimään aina kun tilaisuus tulee, olivatpa parisuhteessa tai ei, ikäänkuin heille itselleen olisi jotain hyötyä kasvavista äpäränruokkomaksuista.
Vitsi kun nuo ovat oikeasti tyhmiä.
Siis kuka on senainen joka huolisi lastensa isäksi Axl:in? Siis pariksi viikoksi? HEheheh.
Ja kuka fiksu mies ottaisi kumppanikseen ketään noista Axl:n pökkimistä????
No, se luuserievokkihan se, kun ei parempiakaan saa. - jyritässää
Onneksi täällä on meitäkin jotka eivät ole rasisteja.
Minulla on ollut tummaihoisia mamuja töissä eikä ole ollut valittamista.
Esim. marokkolaisilla on erinomainen työmoraali eivätkä he tunne käsitettä eläke. Siis vaikka he saavat eläkkeen jos ovat suomalaisia niin silti he tekevät töitä jos vain voivat.
Eräs heistä sanoi minulle että heidän kotimaassaan on opittu tekemään töitä niin kauan kuin voimia riittää.
Suomalaiset on opetettu laiskanpulskeiksi sosiaalipummeiksi.- heh-heh-heh-
"Minulla on ollut tummaihoisia mamuja töissä eikä ole ollut valittamista"
Hehhehheh, ei sinua kukaan usko:D Ei sinulla ole ketään ollut, mytomaani. Jos Mark5 tai SamiA sanoisi työllistäneensä tummaihoisia, saattaisin uskoakin.
- jyrioikoo
Tosin Afrikansarven mamuista ei ole kuin huonoja kokemuksia. Sattumaa varmaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875