www.blommendahl.com
Kaverille tekivät ihan ok sivut, mutta mietin juuri että onko tuo 17€ kuukaudessa liikaa? saako jostain halvemmalla. Muistaaksini kotisivukoneella oli sama hinta.
Mitä mieltä?
13
1100
Vastaukset
- Marko.Martikainen
Osaavat asiansa. Onhan noilla facebook-sivuilla yli 10.000 tykkäystä, että kyllä se jostain kertoo. Googlaa nimellä: Henry Blommendahl Design
- tykkäyksistä
Eipä noi tykkääjät paljoa kerro, mutta hyvä palvelu on kuitenkin kyseisellä lafkalla!
- Hyväon
Ihan ok!
- mikälaatu
Edullinen on kyllä. Mikä laatu kotisivuilla?
- EhkäSuomenParhain
Hyvä laatu on. 9/10
- Tarvitseeko-tukipalvelua
Jos haluaa maksaa tukipalvelusta niin suht ok hinta, web-hotelli jossa on CMS-järjestelmä ( oma domain) maksaa 50-80€ vuodessa ja useimmat pystyvät tekemään sivut noilla CMS-järjestelmillä ilman tukipalvelun apua.
- ergretg54g345
~30€ vuodessa. Esim OVH, SunComet, ymym.
- TyytyväinenYrittäjä
Tilasin yritykselle kotisivut tuolta. Olen ollut tyytyväinen.
- Hyväon
Juuh hyvä on
- Eijatkoon
Haiskahtaa kyllä. Henry Blommendahl tai Henry Blommendahl Design nimellä toimivaa yritystä ei edes löydy YTJ tietopalvelusta.
Sivulla ei ole yhteystietoja tai y-tunnusta näkyvillä, mistään referensseistä puhumattakaan. Itse blommendahl.com domainkin on merkitty kuuluvaksi Julia Pohjanheimo nimiselle henkilölle.
Facebook -tykkääjätkin on kerätty rahahoukutteisella arvonnalla, jonka pääpalkintoa ei arvonnan sääntöjen mahdottomuuden takia tule kukaan koskaan edes saamaan.
Kiertäkää kaukaa. - IhanJeees
Vaikuttaa kyllä hyvältä!
- Aarno91
Voin toteuttaa responsiiviset ja erittäin näyttävät sivut edullisesti, pieni seo optimointi sisältyy kauppaan muut tarpeelliset asiat, kävijäseurantaa markkinointia varten jne. Katattava paketti yhden kärpäsen iskulla. Vastaavanlaisesta projektista veloitetaan yleensä 1000-6000€, meikäläisen hp. 350€ :) sivut toteutetaan huolellisesti 3-7 vrk kuluessa. Annan täyden takuun. sp: webdezigner91#outlook.com
- asdsr
Työnäytteitä?
Ja webhotelli tarjoaa kyllä kävijäseurannan ihan ilman mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748