Nahkahousut sekä maalatut kynnet ja silmät

onko.ne.transuja

Miksi rockarit pukeutuu nahkahousuihin sekä maalaa kynnet ja silmien ympärykset mustiksi? Siis miehet. Onko ne kenties transvestiittejä kun tekevät noin?

4

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • red-leatherman

Kajaltussilla rajatut silmät: korostetaan silmiä ja katsetta. Toimii erityisesti NAISILLA, mutta myös miehellä, kevyemmin kajalilla vedettynä. Kireät nahkahousut kuuluu rock ja varsinkin heavy musiikin piireihin. Itse pidän nahkaleggingsejä ja en ole rokkari. Maalatut kynnet on ihan harmitonta meininkiä, mutta jos miehellä on pitkät tai mahdollisesti rakennekynnet: hieman toinen juttu-erikoinen.

• Tomahawk-Kid

Tämä pukeutuminen johtuu siitä, että tällaiset wannabe-rockarit apinoivat amerikkalaisia esikuviaan. Tärkeintä on näyttää hyvältä ja rock-uskottavalta. Musalla ja sen sisällöllä ei ole hevon vitun merkitystä, vain sillä miten "rokkaavan" kuvan antaa itsestään ulospäin. Nykyään on jo melkoinen rokkari, jos ottaa pari isoa ja typerää tatskaa, siihen kun yhdistetään niittivyö ja pellepuku, a vot, rokkarihan se siinä patsastelee. Mutta jos annetaan kitara käteen, niin tällainen rokkari ei tiedä miten pain se kaulaan ripustetaan.

• glam.rock

Koska se on seksikästä ja tytöt tykkää noin pukeutuvista ja meikkaavista miehistä tyyliin Michael Monroe.

• kesäisin.tärkeä

Maalatut kynnet karkoittaa hyttysiä ja mäkäräisiä. Jos haluaa varmistaa efektin ja on intohimoinen amatööri, voi myös kiljua hevifalsettia julkisilla paikoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5813
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3274
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2670
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1926
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1789
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe