Minulla on auto ollut "seisomassa" toukokuusta asti, ja olen siirtänyt bonukset toiseen autoon. Maksoin 10e keväällä kun poistin auton liikenteestä, ja nyt sitten trafilta tuli lasku auton käyttöneuvoverosta. Trafin sivuilla lukee punaisella että auto ei käytössä. Soitin trafiin ja sieltä käskettiin maksaa 4e, niin auto on sitten pois liikenteestä, mutta en nyt ymmärrä tätä rahastusta, kun enhän minä voi ajaa autolla joka ei ole liikenteessä, ja silti pitää nyt sitten maksaa viikolta kun trafi otti käyttöön omin luvin 18.10 ja nyt on 22.10.2015. Onko trafilla muuttunut, että auto pitää poistaa liikenteestä puolen vuoden välein, vaikka et ole edes sitä välillä käyttöön ottanut. Vai onko pää palanut trafin virkailijoilla espanjassa, kun mikään maksu ei enää riitä, autoverotkin peritään kahteen kertaan.
auton liikeenteestä poisto
hittolainen1
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807