vielä ennen, kun vaivun unohduksen yöhön...Siis tarkoitettu kaikille sienien ystäville:
Nyt parast aikaa on suppilovahveroiden juhlaa, joten sinne vain pöheikköön susia ja karhuja pelottelemaan.
Ohje:
Kuivata sienet koviksi käppyröiksi. Jauha sitten sauvasekoittimella, niin, että ne ovat ripoteltaissa esim. kastikkeen tai jonkun muun ruuan maustamiseen sopiiksi... Antaa muuten hyvän aromin ja on helppo säilyttää lasipurkissa.
Hyvää talven odotusta, mutta ei lunta kiitos.
Hei yks juttu
8
96
Vastaukset
- kansikiinni
Noin teemmekin. Kuivurilla nopea kuivatus, sitte jauheeksi ja lasipurkkiin Nam nam <3
- Pukkeli
Huomasitko kirjoitusvirheitä? Oikein itseäkin hävettää, mutta pääsyyllinen on tämä 9 vuotias koneenräppänä mallia: XP , joka siis muuntaa kirjaimia jopa jälkikäteen.
- Pukkeli
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o.On tääl kans jutut. Mist sääkin tierät kuka mitä vaati poistoon???
Keskitytään oleelisiin nuihin sieniin. Eikä tehä riitaketjua!!! - Pukkeli
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa.Mikä ihmeen Haukullinen mää sul oon?
Oon vaan tätä saittia seurannut pidemmän aikoo. Satte kaikest riidan aikaiseksi...
- öitäkaikille
Suppiloita voi säilyttää myös siten, että ei muuta kuin roskimisen jälkeen pakastepussiin, ilmat pois, rutistus ja pyöräytetään solmu pussin kaulaan. Pakkaseen ja säilyy vähintään 1/2 vuotta. Hyvä leikellä kohmeisena (sulatus noin 2 h) pannulle. Maut säilyy paremmin kuin rankemmilla käpistelyillä.
- yäkkkkk
Liiskaantuneit, nyrkis rutistettui limasii siäniiii YÄKKKK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877