Talvitakki

heidi677

Mistä talvitakki 157 cm pituiselle naiselle, koossa 34-36?

4

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muoti-intoilija
    • Onlyonparas

Itse noin samanpituinen/-kokoinen ja ostin onlyltä talvitakin :) hihat ihan pikkiriikkisen pitkät mutta takin pituus oli hyvä!

• tsaimi

Hei riippuu minkä ikäinen olet .Itse olen sinua sentin pitenpi ja olen löytänyt hyvästi takkeja itselleni.Olen noin keski ikäinen niin vartalo mallini on muuttunut vuosien myötä XS,M kokoon jos olet nuori ja XS kokoinen niin mene rohkeasti lasten osatolle ja valitse sieltä 160cm vaateita niin minä tein , kaikki on sallittua.Vaivana on vain sovittamisen vaiva.

• suosittelenpienille

Minä olen 152 cm pitkä, hyvin hoikka (vähän yli 40 kiloinen), keski-ikäinen, ja aina ollut äärettömän vaikea löytää vaatteita ja kenkiä. Kenkieni koko on 34-35, erittäin harvoin 36 (riippuu siis mallista) Olen joutunut ostamaan usein tyttöjen vaatteita, paljon H&M:sta. Mutta jokin aika sitten aloin tilamaan Wish-verkkokaupasta. Se on ollut pelastus näille em. hankinnoilleni. Löytyy pientä kokoa, ja juuri sellaisia mitä olen aina liikkeistä etsinyt, eikä löytynyt. Wishillä kaikki tuotteet eivät ole laadukkaista, ja jos tuote ei vastaa sitä mitä luvataan saa rahat pois, tai ei tarvitse maksaa. Silti olen saanut myös moitteetonta tavaraa, ja halpaan hintaan! Tuotteita on niin halpaan hintaan, että jos kaikki eivät ole hyviä, niin silti pääsee PALJON halvemmalla kuin ostamalla kotimaasta (josta ei juuri edes löydy aina mitään.- Klarnalla on helppo ja turvallinen hoitaa maksut!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe