Mikä olisi SINUN, siis juuri SINUN

miten_olisi__

reaktiosi, jos alaikäinen tyttäresi raiskattaisiin ja vaimoasi/äitiäsi kutsuttaisiin huoraksi?

21

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatatataaatatataaa

Täysin hypoteettinen tilanne, sillä en todellakaan aio hankkia lasta tänne paskamaailmaan kärsimään.

• jumalaarmahtaisi

Kuula immenkalvosta.

• tässäReaktio

Ukki on yksi saatana! Haukkuu äitiäni huoraksi ja nai tytärtäni, vittu!

• Rasismiaavanana

Kuule sinun pitää vain suvaita muslimeita kun raiskaavat kovalla innolla. Suvaitkaa näitä nuoria miehiä. Se on sitä kulttuurinrikkautta tuo muslimejen tuoma rasismi.

• HAMMURA

Ette todellakaan halua tietää!

• pyöveIi
    • häpeäItteäs

Jos äiti, vaimo, tytär käyttäytyy kuin huora, mitä tulisi odottaa?

• ex-vasemmistolainen

Kyllä nämä etelän partalapset kehtaavat ja viitsivät rikoksia tehdä spr:än ja yhteiskunnan ja poliisienkin suojeluksessa.on se niin «tuottoisaa» «bisnestä» veronmaksajien rahoilla joillekkin.

• Allah voi armahtaa, mutta minä en.

• Kskskskks

Allah paiskataan aikanaan tulimereen niinkuin koko islam pervoine muhamedeineen...sinne menee jokainen joka ei seuraa Jeesusta.

• nyrkkihellalla

Surullista, vastaukset kertovat tulevaisuuden.
      Vielä surullisempaa on että myös naiset suvaitsevat toisten naisten jopa lastensa hyväksikäytöt ja raiskaukset.
      Pakko toivoa HOMOUDEN lisääntyvän, asiaan ei tule muutosta ennekuin tarpeksi monta poikaa ja miestä raiskataa.
      Siinä se on miehen ja naisen ero nainen kaiva itselleen poteron/vallihaudan ja lapioi ylijäämä maan lastensa ja kanssasisarten haudaksi.
      Mies suojautuu poteroon/vallihautaan ja suojelee lähimpiää jälkikasvuaa.
      Näin "kodinturva" toimii.

• rajapyykki

Suru. Ajattelin että kun luontoäiti kohdussaan jokaisen ihmislapsen omista tarpeistaan kasvatteli - kaikissa meissä on niin kasvi-, eläin- ja kivikuntaa.
      Kasvu ja kehitys ajattelevaksi ymmärryksellä varustetuksi yksilöksi vaatii jokaisen kohdalla aikaa, rauhaa ja myös varoja. Myös työtä kansakuntien kunnon säilyttämiseksi. Että maailmassa olisi sopu ja rauha. Jolla korvat on, se kuulkoon - rikokset ihmisyyttä kohtaan eivät koskaan vanhene rikoksina ja
      sotimalla tappoaseita hehkutellen maailmansodat eivät koskaan lopu.
      Entisaikain heimojen ja klaaanien jäsenet antoivat toisilleen valkoisen kiven merkiksi että välillämme on rauha - ei sotaa ja vainoa, kiristystä ja tappouhkien alla elämistä - vaikka välillä diplomatiat kovalla koetuksella oliskin. Kai kivienkin sanotaan joskus huutavan tai kertovan aikuisille satuja tai tosijuttuja oikeasta elämästä.

• asioistaeipuhuta

Kävisin hävittämässä Tervetuloa Suomeen kutsukortin lupauksen. Se menisi läpi globaalisti myös lähtömaissa.
      Vaikeampi mutta tehokaampi olisi pukkien munien tärpätillä peseminen. Leikkikaverini raiskatiin 9v , äiti oli raiskattu 18v. siskoni raiskatiin 16v. ( heille ensiketa yhdyntää) kaverini raiskatiin 22 v. hän oli jo äiti itsekin...

• kiitos_

Eihän tällaista tapahdu, rasistien kuvitelmaa. Ainakaan jos kyseessä on turvapaikanhakijat.

• Näyttää.siltä

Mikä rasisti se siellä heiluu?

• Hyvä.Suomi

Vetäisin pataan niin perkeleesti. Siihen malliin, ettei raiskaajan tarvitse enää nousta. Ruumiit voitais kerätä yhteen kasaan ja fikata tuleen.
      Torilla tavataan!

(olen itse vaimo ja äiti)

• siinätyhjenee

Jos minun tyttäreni raiskataan tai lapsenlapseni niin raiskaaja menettää munansa niin että tietää mitä tuli tehtyä.

Hitaasti hirttäen.

• partalapset_hauteeseen

Täältä tulisi kans sellainen jytky, et partalapsia lähtisi laumallinen samantien. En kyselisi nimiä tai sukujuuria, mutta laua muuttaisi toiselle planeetalle hyvin äkkiä...

Mohammed, tai mikä lie, armahtaa, kenties, onneks minun lapset on jo sen verran suuria, et osaavat puolustaa itseään (2 tyttöä), mutta jos heidän lapsiinsa kajotaan, niin ensin annan heidän tehdä hommansa, sitten minä laitan partalapset happohauteeseen muutamaks kuukaudeks ja syötän kaloille jäämät.

• enarmahtaisi

Mulla on kaksi pientä tyttöä, joten äitinä olen valmis pitämään heidän puoliaan viimeiseen hengenvetooni asti. Jos joku heitä satuttaisi raiskaamalla, se olisi sen tyypin loppu. Aina löytyy väylä jota pitkin pääsee maksamaan kalavelat. Se olisi elämäntehtäväni siitä lähtien.

Huorittelu on pieni asia raiskaamiseen verrattuna.

• toscaaparvella

normaalia Suomessa jo 1960 luvulta alkaen.

• herheteth3t

Kempeleen tapauksessa ,oliko lieventävä tunsivat "jollain"tapaa toisensa.En ole edes harkinnut raiskaavani yhtään naista ,jotka jollain tapaa tunnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe