Vartijoiden suosikkikuppila Helsingissä?

uusivartija

Olen pyrkimässä vartijakurssille. Tekisi mieli tutustua tuleviin työtovereihin jo ennakkoon. Missä kuppilassa vartijat kittaavat kaljaa iltaisin?

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tummelikerho
    • voimailija

Näyttää rikollisten vartijoiden suosikkipaikalta. Minua kiinnostaa rehellisten vartioiden kuppila. Siis jossa ei ole hormoni-, huume-, ase- tai ihmiskauppaa käyviä vartioita vaan niitä joille riitää kk-palkka valtionhommista ja ymmärrys siitä että vartiahomma on kuin akateeminen asema sillä erotuksella että siinä ei tarvita akateemista tutkintoa ja saa käyttää unifvormua.

• Unohda-koko-juttu

Etkö ole lukenut pääsykoe-ohjeita. Hormonihirmuja ei valita vartijakursseille enää ollenkaan. Hormonihirmut ovat potentiaalinen uhka toimia salakuljettajina hormoneille ja huumeille. Eikä niiden aivotoimintakaan ole parhainta avaimenperää.

• RehtoriKrils

Hormonihirmuja ei todellakaan kaivata, vain tiukkapeppusia poikia, mielellään hieman kimeä ääni.

Pääsykokeissa on peräsuolitähystys (kireystarkistus) ja halukkuus saavana osapuolena. Nikottelu ja pääsykoe tyssää siihen.

• KorttelinSuurimmat

Saako peräpukamista extraa, lisäpisteitä ?

• Ilmainen_vinkki

suurimmat bonuspisteet saa katsastamattomalla autolla ajelusta..

• RuskeanReijänRitari
        Ilmainen_vinkki kirjoitti:

suurimmat bonuspisteet saa katsastamattomalla autolla ajelusta..

Minne se pitää ajaa ? Peräseinäjoelle _?

• Vellamonkadun_homoskene

Sinneppä sinne. Tai sitten missä tahansa muualla, kunhan on myös piripäissään.

• NenäValkosena
        Vellamonkadun_homoskene kirjoitti:

Sinneppä sinne. Tai sitten missä tahansa muualla, kunhan on myös piripäissään.

Saako vartijana piriä tukkuhintaan, miten myynti järjestetään vankilassa, vai onko vangilan johtajalla yksinmyyntioikeus ?

Voiko syödä kuormasta, en ole mikään välistävetäjä, vaan oikeasti kiinostunut rahas.. alasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6664
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6103
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3394
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2840
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2016
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      46
      1882
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe