Saatte Skodan vielä vanhalla hinnalla

ei_riitä_kaikille

Äkkiä ostoksille, sillä vuoden alusta hinnat muuttuvat eli putoavat 20-30%

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkkahinnalla

Eihän noita enää vaihdossa kelpuuta mikään liike.Sama koskee myös vw autoja.

• Ulf.Larfvanto

Ystävämme jullinjuntti se siellä päivystää heti aikaisin aamulla, ennenkuin lähtee töihin autoliikkeen varaosavaraston lattioita siivoamaan.

• jormazzz
        Ulf.Larfvanto kirjoitti:

Ystävämme jullinjuntti se siellä päivystää heti aikaisin aamulla, ennenkuin lähtee töihin autoliikkeen varaosavaraston lattioita siivoamaan.

Ei hän valitettavasti töihin lähde. On kuuleman mukaan jo eläkkeellä. Ei saa kiusata.

• Uskovatko_itsekkään

Ja trollit rulettaa......

• saavat-vanhaa

Hahhahhaa, nyt on tunkua ja tuulitakin suhinaa skodaliikkeessä :D

• antaa_suhista

tojomiehtkö siellä käy autokaupoilla?

• kohinakäy
        antaa_suhista kirjoitti:

tojomiehtkö siellä käy autokaupoilla?

Toive unta. Harmittaako skeidailijaa palata maan pinnalle vai haluatko vielä leijua "muissa maisemissa"?

• näin_se_vaan_menee

Ei se aloittaja mihinkään töihin mene. Se menee Utin ABC:lle hakemaan tuoreita uutisia.
      Ai että miksikö käytän aloittajasta se muotoa, enkä hän muotoa? Eikös eläimistä käytetä se muotoa?

• skodapuunjatkona

Olet kyllä ovela. Ajat varmasti myös skodalla! Se ja hän muodot ovat oleellisia kuvaamaan ystävällistä suhtautumista ympäristöön. Taidat olla PUUN HALAAJA !
        Hahhahhaaahhaaa.

• näin_se_vaan_menee
        skodapuunjatkona kirjoitti:

Olet kyllä ovela. Ajat varmasti myös skodalla! Se ja hän muodot ovat oleellisia kuvaamaan ystävällistä suhtautumista ympäristöön. Taidat olla PUUN HALAAJA !
        Hahhahhaaahhaaa.

Olen vain realisti.

• harmi etten pysty nyt ostamaan kun nykyisestä kenguru-jäykkis-pommpu-skodastani on vielä osamaksuerät päällä.

• Hätähousuissa

Äkkiä kaupoille! Dsg tsi kohun seurauksena nettiauton pyynnit ovat selvästi tippuneet koko vag leirissä. Autoja ei varmasti riitä kaikille kun menee nyt halvemmalla ;)

• TSI2012

Ei riitä, ei. On nimittäin vaihtoautovarasto varsinkin n. 15 000 €:n hintaluokassa huvennut. Ei siinä tilanneessa hinnat laske.

• ilman_jää
        TSI2012 kirjoitti:

Ei riitä, ei. On nimittäin vaihtoautovarasto varsinkin n. 15 000 €:n hintaluokassa huvennut. Ei siinä tilanneessa hinnat laske.

Nettiautossakaan kuin reilu 2000 kpl 2010-luvun Skodia.

• skoda_rules

Taidat valehdella, anteeksi, kirjoitella muunneltua totuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe