Sikakiikussa kulkeva laittaa päälleen sinappihunnun ja meinaatteko laittaa jouluvaloja skodaan?
Joulu tulee ja on aika valmistautua
15
74
Vastaukset
- Poikuus_vielä
Jokos oot pukille päässy, vai vieläkö asut äitis kanssa kahestaan?
- koristeltukoppero
Pikkukuusi takaronttiin tai hattuhyllylle.
- Kyllä_vain
Punainen tähti takaikkunalle.
- Tarkkaahommaa
Kannattaa valita sellainen paikka ettei skodan takaikkunalle olevalle tähdelle vuoda vettä.kuumat lamput räjähtää niinkuin tsi moottori jakopään pettäessä kylmästä vedestä
- valaistukaali
Toimisiko ledivalovilkutettu kaali mitenkään?
Toki käynnistysveiviinkin voisi laittaa lediletkun kiertämään? - joulunumero
Trolli se jaksaa vain kiikua päivät pitkät palstalla
siellä rakkaassa skodassa ollaan monesti koko joulu vietetty. takakontissa on kivasti tilaa kun tämän on skoda kombi. minä ja mieheni. t. alkuperäinen jormazzz
- hyhhyhsentään
yäk, homoista en ole koskaan tykännyt. Se on jotain niiiin sairasta.
- eivoitietää
hyhhyhsentään kirjoitti:
yäk, homoista en ole koskaan tykännyt. Se on jotain niiiin sairasta.
Olisko tuo jotenkin sitten yleistä skodasien kohdalla? Että omistaja / haltija on homppeli?? Onkohan nais-skodistit sitten lespoja???
- kävelevät-oudosti
eivoitietää kirjoitti:
Olisko tuo jotenkin sitten yleistä skodasien kohdalla? Että omistaja / haltija on homppeli?? Onkohan nais-skodistit sitten lespoja???
Kyllä se niin taitaa olla. Ainakin kuskeja nähdessä selvää suuntausta tuntuisi olevan. Sekin on varmaan yksi syy, miksi skeidasten kokonaisolemus on iljettävä.
- vinkuvankkuri
Politrukinhymy jouluvaloin. On siinä porolla ihmettelemistä, kun pärisevä skodanen pötpöttää.
- skeida-äänimaailma
Poroparka pelästyy, ainakin sen kauhean TDI mallin sepelimylly-moottorin rouskutusta. On se vaan niin kamalaa metallista römpötystä.
- nopeastiostamaan
Katto-anteeniin ledituikku ilmatointiteipillä kiinni! Kyllä siinä on Joulumieltä ja halpaa hankkia.
- nyt-tauolle-heti
Uudenlaista ihastumista saattaisi tehdä sekin, että laittaa konepeltiin sianpään kiinni ja ajaa skeidasensa matu-talon eteen parkkiin.
Julkisuuttakin saattaa saada itselleen. - rabbithyppii
superbubberin konepelliin kiinni kulkuset ja sähkökynttilä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965