Sosiaalisen median riippuvuus on varmaan aika yleistä nyky suomessa.On tietokoneet,facebookit,twitterit,instagramit yms.unohtamatta älypuhelinta,joka varmaan löytyy useimmalta suomalaiselta.Itse omistan pöytätietokoneen ja peruspuhelimen,en ole missään sosiaalisen median verkossa ja koen,että pöytäkone ja peruspuhelin riittää hyvin mulle.Nämä ei varmaan riitä kovin monelle nykysuomessa?
Sosiaalisen median riippuvuus
1
144
Vastaukset
- EiOleYksinkertaista
Mikä tarve täällä on peruspuhelinten käyttäjillä korostaa omaa riippumatonta erinomaisuuttaan?
Mulle älypuhelin on sosiaalinen elämä ja virikettä aivoille. Olen muuttanut aikuisena uudelle paikkakunnalle ja tässä vaiheessa uusiin ihmisiin tutustuminen on hankalaa. Enää ei ole kuten lapsena, jolloin vaan tutustuttiin hiekkalaatikolla. Monilla ihmisillä on jo omat kaverit ja kiireet. Harrastuksiin ihmiset tulevat olemaan kollektiivisesti yksin ja jäätä on hankala murtaa. Liekö se tyypillistä suomalaisuutta? Lisäksi moni muukin viettää liikaa aikaa netissä ja on vaikeaa olla yksin kiskomassa ihmisiä ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807