Poikani olikin tyttö! Apua!

Huolestunutäiskä

Esikoiseni, 16 vuotias reipas punkkari poika, joka on hyvin kiltti ja kasarityylinen, on tyttömäinen. Poika käyttää kajaalia paljon. Puuterihuisku ja peitekynä löytyi myös kaapista, ja vaatteiden sekaan piiloitettu ripsivärikin löytyi poskipunan kanssa. Järkytys oli tänään ruokapöydässä musta huulipuna. Kyllä minä vielä sen ymmärrän, että hänen irokeesinsäkin ja meikkaus liittyvät punk tyyliin, mutta melkein kaikki kaveritkin ovat tyttöjä! Sitäpaitsi poika halusi ehdottomasti harrastaa show-tanssia ja teatteria. Hän kysyi keikalta tapaaman pojan kädestä kiinni pitäminen oli viimeinen tippa. Mitä voisin tehdä!?

12

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teejotain

Sinun kannattaisi ottaa asia puheeksi ammattilaisen kanssa. Tuommoinen lapsen käytös on äärimmäisen typerää. Et voi katsoa vierestä kun poika on jo transeksuaalinen, mikä on suorastaan kuvottavaa.

• FROZENELIZA

Kenen syytä transeksuaalisuus on? Miten lapsen sukupuoli identtiteetti muodostuu? Miksi ei saa sanoa että transeksuaalisuus on kuvottaa,jopa suorastaan sairasta. 20v kuluttua yhteiskunta=Me,maksamme kalliit sukupuolen vaihdos leikkaukset.

• Jaassoo

Poika on homo. Ei sille enään mitään voi.

• Annavainolla

Anna hänen olla, hän vain selvittää identiteettiään.

• Älävaan

Ei huuhhuuh

• Poikatyttöpoika

Olin sillon 14v poika. Halusin tyttöjen kanssa saunaan, ja ehto oli että tytöt saa pukea mulle tyttöjen vaatteet päälleni ja sekä meikata mut. Ja sen jälkeen mut riisuttiin alasti ( mun pilini oli tietysti pystyssä). Ja tytöt puki mulle tyttöjen vaatteet päälle, ja meikkasi mut. sen jälkeen odotettiin että mun isäni tulee töistä ja minä olen meidän uusi lasten hoitaja joka esitellään mun isälleni. Ja kun isäni tuli se meinas saada sydärin kun näki "neidin" Ja ekaksi se nosti mun hameen helmani yläs ja housut alas, Jumalalle kiitos mun lapseni on POIKA. Jälkeen päin on monta kertaa naurettu mulle ja isälleni kun on muisteltu sitä tapausta.

• poikatyttöpoika

Lisäys tuhon poikatyttöpoika: Paikalla oli mun äitini siskoni sekä sen kaveri(tyttö)

• 1säpappa

Mikä on ongelmana? Poika nyt etsii itseään kuten tuossa iässä kuuluukin.
      Eikä pojasta tee homoa se, että hän viihtyy tyttöjen seurassa.

• Samatoireet

Poika tullut isäänsä.

• Jaahaa000

HYI VITTU

• 80lukuonpalannut

Olin tasan samanlainen nuorempana. .. .. Basisti :)

• Huolestunutäiskä

Poika on jatkanut vielä tyyliään, kesälomalla toi pojan kotiin yöksi. Molemmat haisivat viinalta ja paskalta??? Miten voisin auttaa poikaa kasvamaan asialliseksi?? Pitäisikö puhua jonkun kanssa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      5690
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2643
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2232
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      32
      1466
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1337
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1243
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe