miten aloittaa meikkaus??

helpppa

Heips! Mitä sanon äidille kun haluaisin kata? Ei olla läheisiä silleen, ei puhuta mitää n semmosta ikinä..Pliiiis, tarviin apua!:)

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkihiir

Riippuu minkä ikänen oot. Jos oot ala-asteella ni en suosittele viel alottamista mut jos haluut alottaa ni ensi iha vaa vähä ripsarii yms

• helpppa

No mä oon 7lk. Joskus niinku esim. mun täti on kyselly että oonko kiinostunu leikeistä ja sillon en vielä ollu. Mut nyt oon:D pitäiskö ihon tasoitukseen jne käyttää jotain BB-voidetta?

• flower_95

Hei, suosittelen aluksi ihan ripsiväriä, ihosi on varmaan niin hyvässä kunnossa ettet kaipaa "tasoitusta" kuin korkeintaan juhliin. Meikki siis nimenomaan tukkii ihohuokosia (voide, puuteri, poskipuna) joten en suosittele jokapäivä käyttämään.
      Periaatteessa huulirasvat/-kiillot, kevyet CC tai BB voiteet saattavat sopia. BB voide on siis kevyempää kuin "tavallinen"meikkivoide, ja CC on samankaltainen kuin BB. Mielestäni Lumenen CC on aivan loistava! viimeksi nähdessäni se oli sellainen vaalea tuubi jossa pinkki korkki.
      Meikin on tarkoitus tuoda omia kauniita piirteitäsi esiin, joten suosittelen aloittamaan varovasti. :) Kerro toki, jos haluat tietää lisää!

• toivottavastioliapua

Meikkaako äitisi? Itsellä ainakin vaikuttaa se ettei oma äitini meikkaa siinä määrin ettei ymmärrä aina mihin mitäkin tarvitsen ja miksi taas täytyy ostaa uutta:/ Olen siis aloittanut itse käyttämään ripsiväriä jo 5lk, joka nyt tuntuu todella aikaiselta.. Nyt oon 8lk ja käytän jo vanhempieni mielestä välillä liikaa meikkiä ja saattavat välillä kommentoida asiaa. Mutta kannattaa ihan mennä sanomaan että haluut ostaa ripsarin ja vaikka puuterin. Tiiän että voi olla vaikeeta mennä vaan sanomaan, sillä vaikka on ollut tosi läheiset välit mun äitin kanssa koko ajan nii on vieläki tosi vaikee mennä sanoon sille jotai uutta asiaa, josta tietää et se ei välttämättä tykkää tai ymmärrä et miks. Ja ihan näi vinkkinä: kato huolellisesti jossai meikkivoiteen tms. ostossa että on oikeen värinen, testaa kasvoihin tai kaulaan, älä ikinä käteen!! Näin säästyy rahaa ja et tarvi niin paljoa tuotteita!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe