Olen näyttänyt kauhealta ihanan miehen edessä :( hän varmasti ajatteli, että olen ruma.
Hävettävää
8
147
Vastaukset
- älävielätoivoasheitä
Ai meikit unohtui? Tietoisku: monesti miehen mielestä nainen on luonnollisena kauneimmillaan.
- olimullameikit
Olin silti kauhean näköinen.
- Justmuntuuria
Joo, mäkin olin oikeen hehkeenä parin tunnin yöunien jälkeen ja kukas siihen sit ilmestyikään...
- minullaenemmän
Silti olin väsynyt.
- Tapansakullakin
En kyllä miehenä ole naisesta ensimmäisenä katsomassa, onko hän muistanut meikata tai onko hän jotenkin väsyneen näköinen. Kyllä se koko olemus ratkaisee, kiinnostunko hänestä vai en. Minusta pikkusen tuhruisen näköinen nainen on jopa puoleensa vetävämpi. Meikit voi laittaa sitten, kun mennään yhdessä jonnekin iltaa viettämään.
- huhtämäpä
Helpotus.
- Toinenruma
Pullottaahan poskesi niinkuin nykysyrjäytyneillä naisilla kuuluu tehdä.
- turhaamietintääon
Ei kannata ikinä miettiä mitä joku toinen ajattelee, sitä et tule ikinä tietämään, turha on siten edes arvaillakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687