ihan mitä vaan töitä

töitähaetaan

eli kaunis nuori nainen hakee mitä vaan töitä helsingissä :) onko sinulla jotain mielessä?

12

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnantaja

On eli täältä löytyy...
      Yhteystietosi?

• töitähaetaan

kertoisitko hieman työstä?

• easy-money

Yksi yö kanssani ja saat 600 euroa.

• Opportunity_2016

Mulla voisi olla sulle mielenkiintoinen homma, jos sä olet fiksu ja filmaattinen. Laita viestiä osoitteeseen opportunity_2016@yahoo.com

• eläny

Kaunis nuori nainen -et ole enää kauaa kovin kaunis, jos et harkitse jotain toista työuraa. Ensin homma syö sielusi ja sitten se näkyy myös ulos päin.

• jasmintoskala

Hei!

Minulla olisi sinulle töitä tiedossa, jota pystyt tekemään vaikka kotoa käsin.

Laita meiliä tulemaan, mikäli kiinnostaa.

jasmintoskala@gmail.com

• Myyntityötä

Löytyisi myyntityötä provisiopalkalla. Voi tehdä oman tyylin ja tahdin mukaan joko sivutuloja ja löytyy hyvät mahdollisuudet kokopäivätyöhön. Laita viestiä eprekrytointi@gmail.com jos kiinnostaa.

• jories

hyvin toimeentuleva herrasmies helsingistä etsii neitiseuraa. ota yhteyttä. jories2016@outlook.com

• KamppiinTulossa

Osaatko hieroa rentouttavasti? Työmatkalaisen paikat on vähän tukossa.

• Viisaudenetsijä

Olen nuori herrasmies ja voin ehkä auttaa sinua löytämään helppoa työtä. Työ on täysin laillista, Eli jos kirjoitat minulle: viisautta.etsimassa@suomi24.fi

• AnuAvon

Kauneuskonsultti töitä tarjolla, voit aloittaa heti. Ota pian yhteyttä anuavon1@gmail.com

• tässähäse

puhelinmyyntiä löytyy..ani niin :hienostuneesti.:asikasneuvottelija..:D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      192
      5871
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      47
      2691
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      33
      1708
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1367
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1253
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe