Osaako joku sanoa onko giganteissa ja citymarketeissa ym. myynnissä olevissa Star Wars bluray paketeissa englanninkieliset tekstitykset? Takakannessa lukee tekstityskieliksi ainoastaan suomi, ruotsi, tanska ja norja. Kuitenkin joidenkin verkkokauppojen sivuilla lukee että tekstit olisi myös englanniksi.
Tällaisia paketteja siis tarkoitan:
http://www.gigantti.fi/product/elokuvat/blu-ray-elokuvat/BDVDSWPRETRIO/star-wars-original-trilogy-1-3-blu-ray
http://www.kodin1.com/shop/fi/kodin1/star-wars-1-6-complete-saga-blu-ray-50587648--malli-22
Paras tieto olisi tietysti sellaiselta henkilöltä joka on itse ostanut jonkun tällaisen paketin ja pystyy tarkistamaan :D
Suomen Star Wars bluray pakettien tekstitykset
2
109
Vastaukset
- LukeSkywalker
Star Wars 1-6 complete saga boxissa näyttää olevan englannin tekstitykset. Ainakin Uusi toivo elokuvassa.
- juuri_katsomassa
Ainakin 2011 julkaistussa Blu-ray-versiossa "englanti" on oikeasti kuulovammaistekstitys. Siis takakannessa lukee englanti pohjoismaisten kielten ohessa, mutta kyseessä on "English for deaf and hard of hearing" (SDH) tms. Itse katson elokuvat suomenkielisillä teksteillä, mutta kuulovammaistekstitys olisi häiritsevää. Tekstit tulevat puhuvan henkilön puolelle hyppien ja vähän väliä ruudussa välkkyy [Beep, Crash, Boom, Bang] ja muuta ärsyttävää. Mutta onhan tämä kai se tavallisin tapa Skandinaavisten julkaisujen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728