Olen ollut pitkään onneton

Ihankauheaa

Mitä ihmettä teen? Tulossa on omakotitalon rakennusta ja kaikkea isoa projektia. Olen hyvin onneton suhteessani. Siinä on tapahtunut kaikenlaista pettämistä ja ikävää. Lapseni sairastui ja en voi erotakaan nyt, kun aiheuttaisin mielipahaa kaikille. Haaveilen täällä toisesta ihmisestä, jota en ole nähnyt aikoihin, onko elämäni todella näin surkeasti, etten voi tulla onnelliseksi tässä elämässä?

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenjokakävi

Onni harvoin tulee tykö kun sitä etsit. Jos etsit toiselle onnea voit saada siivun pyytämättäkin. Me ihmiset olemme usein onnen kerjäläisiä, mutta totuus on että kerjäämällä harvoin rikastuu. Näe kaikki se hyvä mikä sinulla on ja jos voit tehdä asioille jotakin ..tee. Jos et voi, älä pilaa elämääsi vaan tyydy sitten.

• Nainenjokakävi

Ja lisään, mua harmittaa joskus mun kärkkäät kommentit. Mun totuus ei ole koko totuus. Itsekin ihastuin kerran toiseen ja vaikeeta se oli. Kuitenkin näen asiat nyt selkeämmin, tunteille ei kai kukaan mitään voi. Toivon sulle hyvää ja voin ymmärtää.

• Ihankauheaa
        Nainenjokakävi kirjoitti:

Ja lisään, mua harmittaa joskus mun kärkkäät kommentit. Mun totuus ei ole koko totuus. Itsekin ihastuin kerran toiseen ja vaikeeta se oli. Kuitenkin näen asiat nyt selkeämmin, tunteille ei kai kukaan mitään voi. Toivon sulle hyvää ja voin ymmärtää.

Kiitos, yritän jotenkin ajatella muita koko ajan, vaikka oma sisin on ihan hajalla. Miten pystyn tähän enää, en tiedä.

• Nainenjokakävi

Noh mä sanoisin et ei enää surkuttelua, ei se sun oloa paranna. Hyvää joulua silti.

• Ihankauheaa

Tiedän, pitää vain ryhdistäytyä. Ei muu auta. Hyvää joulua samoin sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe