Mistä löytyisi äiti ja rakkautta lapselle jota kaipaa 48-v mies, jota kalvaa epätoivo siitä että isyys ei koskaan toteudu.
14-vuoden lapsettoman ja lapsettomuushoitojen uuvuttaman avioliiton jälkeen osaan myös arvostaa kumppaniani. Tähän väliin täytyy todeta että (sperma oli muuten parasta A-ryhmää) vaikka yritystä oli kovasti mitään tulosta ei syntynyt. Vastatkaa myös te joilla on muunkinlaisia toiveita. Olen (suht koht raitis, en humalahakuinen) tupakoimaton ja muutenkin terveellisiä elämäntapoja noudattava mies.
Jos kiinnostuit edes vähän ota yhteyttä sähköpostilla kassu67@gmail.com. Varma vastaus kaikille.
Lapsenkaipuu
Lapsenkaipuu
2
98
Vastaukset
- lapsellista
Erositteko ap lapsettomuuden vuoksi? Olen kuullut, että joillekin käy niin ja se on surullista. Et ole adoptiota miettinyt tai ehkä tapaat jonkun mukavan naisen?
- 8ja17
Olen jo 50v nainen, joka päätti 35v, etten enään itke lapsettomuuden vuoksi. Ei ole ollut helppoa, mutta olen jatkanut elämääni.
Oletko ajatellut, että olet VANHA tulemaan isäksi? En soisi sitä yhdellekään lapselle. Hakeudu vaikka mieskaveriksi tai fiksaa nainen, jolla vähän vanhempia lapsia.
Ei niitä biologisia lapsia tarvitse olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737