Onko vielä vhs-keräilijöitä? Mä oon, mä keräilen suomikasetteina vanhoja träshsekoiluja, italocrimejä, gialloja sekä harkiten kotimaisia. Onko teitä, ja jos on, niin mitä te keräilette? KERÄILY ON KIVAA!!! Ja monesti nykyisin jo aika halpaa, vaivalloista kylläkin. Mutta se vaivalloisuus on kyllä ihan loistavaa ajankulua!!
Onko vhs-keräilijöitä?
5
686
Vastaukset
- mää
Ostatko multa parait VHS kasetit
- mystery-86
eipä taida jäädä...vähän vaikuttaa siltä,multa on kyllä turha kysyä että myynkö B-LEFFOJA,vastaus tulee olemaan aina EI.
- nimetön29081991
mä ainaki kerään dvd:itä jotka on alle 18.vuotiaille.
- mystery-86
muoto joka sopii täydellisesti tuollaisille leffoille.Kannattaa,sitäpaitsi vhs on jotain sellaista mitä dvd ei ole kun kyseessä on tämmöset kuorrutus,hubailu irroittelu leffat.Kaikki vaan peliin...sitä paitsi on haastavaa etsiä B-LEFFOJA.Joistakin ei välttämättä aivan heti huomaa kansista että onko kyseessä PIENEN vai ison budjetin leffat.
- nightmare
joskus 80-luvun alussa aloitin tuon VHS-kasettien keräilyn. Siihen aikaan oli melkein silkka mahdottomuus saada leikkaamattomia tai suomessa kiellettyjä leffoja, ja sellaisen kun sai käsiinsä monien mutkien kautta, oli olo ku pikkulapsella karkkikaupassa. Jos vertaa nykypäivää, oli keräily helv***n vaikeampaa silloin. Nythän meet vain divariin tai oikeastaan mihin vaan, jossa myydään, niin varmasti löydät. Ja jos et löydä, voi aina tilata ulkomailta. Silloin ku mä tilailin, jouduin aina menee tullin kautta ja oli siinä selittämistä, mutta sain aina leffat mukaani. Joskus jouduin jopa maksamaan tullimaksun, PRKL.
Onhan leffatkin hieman erilaisia kun vertaa nykypäivän kauhu/splätter/gore etc.
Mut sellastahan se on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860