Onko vhs-keräilijöitä?

TRÄSHMÄN

Onko vielä vhs-keräilijöitä? Mä oon, mä keräilen suomikasetteina vanhoja träshsekoiluja, italocrimejä, gialloja sekä harkiten kotimaisia. Onko teitä, ja jos on, niin mitä te keräilette? KERÄILY ON KIVAA!!! Ja monesti nykyisin jo aika halpaa, vaivalloista kylläkin. Mutta se vaivalloisuus on kyllä ihan loistavaa ajankulua!!

5

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

Ostatko multa parait VHS kasetit

• mystery-86

eipä taida jäädä...vähän vaikuttaa siltä,multa on kyllä turha kysyä että myynkö B-LEFFOJA,vastaus tulee olemaan aina EI.

• nimetön29081991

mä ainaki kerään dvd:itä jotka on alle 18.vuotiaille.

• mystery-86

muoto joka sopii täydellisesti tuollaisille leffoille.Kannattaa,sitäpaitsi vhs on jotain sellaista mitä dvd ei ole kun kyseessä on tämmöset kuorrutus,hubailu irroittelu leffat.Kaikki vaan peliin...sitä paitsi on haastavaa etsiä B-LEFFOJA.Joistakin ei välttämättä aivan heti huomaa kansista että onko kyseessä PIENEN vai ison budjetin leffat.

• nightmare

joskus 80-luvun alussa aloitin tuon VHS-kasettien keräilyn. Siihen aikaan oli melkein silkka mahdottomuus saada leikkaamattomia tai suomessa kiellettyjä leffoja, ja sellaisen kun sai käsiinsä monien mutkien kautta, oli olo ku pikkulapsella karkkikaupassa. Jos vertaa nykypäivää, oli keräily helv***n vaikeampaa silloin. Nythän meet vain divariin tai oikeastaan mihin vaan, jossa myydään, niin varmasti löydät. Ja jos et löydä, voi aina tilata ulkomailta. Silloin ku mä tilailin, jouduin aina menee tullin kautta ja oli siinä selittämistä, mutta sain aina leffat mukaani. Joskus jouduin jopa maksamaan tullimaksun, PRKL.
      Onhan leffatkin hieman erilaisia kun vertaa nykypäivän kauhu/splätter/gore etc.
      Mut sellastahan se on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4342
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe