Äiti riistää unelmat

KazimHaxu

Moi. Oon 11 vuotias tyttö ja mua ärsyttää välillä mun äidin käytös. Se sanoo että oon liikaa kännykällä vaikka oon lähinnä sillon jos on tärkeää asiaa. Puhelimessa ei esimerkiksi ole pelejä tai mitään "turhaa" Rakastan musiikkia. Varsinkin isac elliotia. Tulen hulluksi jos en saa joka ilta kuulla kun isac laulaa, alan itkeä  ja nukahtaa siihen. Muuten tulee turvaton olo. Isäni asuu eri paikassa ja joka ilta pelkään että hänelle käy jotain. Että isä juo itsensä humalaan ja vaikka kuolee. Äiti ei tajua kuinka tärkeä asia musiikki on mulle. Se uhkaa ottaa kännykän multa pois pariksi viikoksi. Ja jos kaveri on yötä ja ollaan kännykällä niin se ottaa puhelimet pois minulta, ja myös kaverilta!  Eihän sillä oo oikeutta ottaa mun kaverin puhelinta pois  (?) Nyt se sanoo että aikoo suunnilleen repiä mun kuulokkeet ja että en saa kuunnella musiikkia vaikka se ei oo kännykällä olemista. Mä en voi elää jos musiikki viedään multa. Mitä teen? Musiikki on aina ollut mulle kaikki kaikessa.

7

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lol

• Uikuti
        Uikuti
        Uikuti

• Lolihentai on piste- ja ripulispämmeri

• Kasva sontaseppo

• eioovaikeeta

No osta CD-levy?

• cd-levyt

Musiikkia voi kuunnella myös ilman puhelinta. Olen samaa mieltä edellisen kanssa: voit ostaa CD-levyjä.

• Voiherranjestas

Voi teitä pikkutyttöjä ku isac elliot ja robin on kaikki kaikessa hahaXD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe