Olen ensiasunnon hankkija/asp-säästäjä ja saanut tarjouksen nordeasta sekä siihen on sisällytetty lainaturva plus, jossa maininta "tapaturmasta aiheutuvan pysyvän työkyvyttömyyden tai pysyvän haitan varalta". Olen miettinyt, että onko minun pakko ottaa tuo lainaturva vai voinko ottaa esim. tapahtuma/sairasvakuutuksen jonkin vakuutusyhtiön kautta. Vai onko parempi ottaa pankista tuo lainaturva ja sitten erikseen loput vakuutusyhtiöstä. Tosin tuo pankin kautta tuleva maksu on korkeampi kuin vakuutusyhtiön kautta otettu. Tuo lainaturva ei käsittääkseni korvaa kuin tapaturman eikä esimerkiksi kuolemantapausta.
Lainaturva
3
222
Vastaukset
- KysyPankista
Lainaturva saattaa olla ehtona sille, että yleensä saat haluamasi lainan.
Kysy pankista heidän kantaansa. Saat varmasti oikean vastauksen. Täältä saat vain arvauksia. - lhjnsowcjndocj
Mulle sanottiin suoraan 2002, että lainaa ei tule ellei ota lainaturvaa,
Vaan kysy miten nyt.
Älä ota lainaturvaa jos ei pakko. Lyhennä silläkin summalla lainaa, osta muka jotakin nordean sijoitusrahastoja, jotka voit ottaa käteisenä milloin tahansa. Tai osta pizzaa. - toinenpankki
Sano ettet ota lainaturvaa. Jos he sanovat ettet saa lainaa muuten, sano että menet kysymään toisesta pankista. Varmasti saat ilman lainaturvaa. Ihmeellistä pakkomyyntiä. Lainaturva pankin kautta on kallis, en ottaisi missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807