Olen hakemassa kosmetologipuolelle yhteishaussa. Millainen keskiarvo teillä on ollut, kun pääsitte kouluun? Itsellä on vain n. 7 pintaan tai vähän allekkin, joten pelottaa hieman etten pääse opiskelemaan unelma-alaani... Millaiset pääsykokeet olivat? Miten kannattaisi tuoda itseään esille, varsinkin kun tuo keskiarvo ei ole huippuluokkaa? Olen 20vuotias ja opiskelen tällähetkellä ensimmäistä vuotta lähihoitajaksi, mutta ala ei tunnu yhtään omalta. Olen myös käynyt ripsipidennyskoulutuksen, voikohan siitä olla kouluunpääsyn kannalta hyötyä? toivottavasti pistäisi edes merkille että kauneudenhoito kiinnostaa oikeasti, vaikka ripsipidennykset onkin vain pieni osa jos ollenkaan kosmetologin työstä. Antakaa vinkkejä jotta saisi mahdollisimman hyvät pisteet :))
Kosmetologit hoi !!!
Unelmaduuniiii
1
102
Vastaukset
- Kosma
En ainakaan suosittele yksityisiä kalliita kouluja, saman koulutuksen saa ilmaiseksikin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767