Mulla pari kuvaa, joista haluaisin tehdä gif-kuvan siten, että ne vaihtavat paikkaa eestaas eli välillä toinen ja välillä toinen.
Voiko giffin tehdä videoista? osaan yhdistää ne kuvaa elokuvatyökalulla. Mitään varsinaisia ohjelmia mulla ei ole, Photofiltreä lukuunottamatta.
Miten tehdään GIF-tiedosto?
Mitä_tarvitaan
3
350
Vastaukset
Gyazo GIF ohjelmalla voi tehdä ainakin videosta GIF Tiedoston.
- Mitä_tarvitaan
Kyllä minä nyt tajuan, että videohan sen olla pitää, jos se on sellainen, että siinä tapahtuu koko ajan jotain. Eli tuo ohjelma voi olla semmoinen.
Sitä vain ihmettelin, kun FormatFactoryssa on mahdollista tehdä kuvasta GIF-kuva? Eihän siinä liiku mikään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777