haluanelämänitakaisin..

enhaluakuollaikin

Moi. Tulin tänne purkamaan tuntojani..Mä tunnen ja koen häpeää. Halusin pitää sen piilossa.. en edes tiedä tarkalleen mikä hävettää.. ympärillä leijuu negatiivinen ilmapiiri nykyään. Ihmiset odottaa et kuin olisin heille selitysvelvollinen emt. Tyhjät teot hävettää.. :( kuka auttaisi minua pois pohjalta tai tukisi siinä.. hävettää kun terapia apua en saa välttämättä..

2

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuttuaHuttua

Tutun kuulosta mulle. Kohtuutonta ankaruutta itseään kohtaan. Kukaan ei ymmärrä ja vaativat selitystä, jos ei jaksa yksin kantaa kaikkea iloisena ja sitkun pitää vielä toisia kannatella, niitä joilla menee ns. hyvin, he eivät tietenkään kestä sitä, että sinulla menisi huonosti <- oma perhe.

• JeesusPeseePoisHäpeäsi

Ensinnäkin, kukaan muu ei voi auttaa sinua, kun Jeesus Kristus - rukoile Häntä ja hän pyyhkii synnit ja häpeät pois elämästäsi

Sitten muutatkin jo ajatustyyliäsi - Jos mokaat, ajattele "No pikku moka tapahtui - Se siitä, se on mennyttä, jolle ei voi enää mitään"kukaan ei sentään kuollut"! :)

Jos kyseessä oli joku synti, pyydät Jeesukselta ja asianomaiselta sitä anteeksi ja sitten vaan... Jippii, kohti uusia seikkailuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6099
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5573
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3144
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2427
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2168
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe