Onko sellaista? :)
Olen 40 nainen, ja käyttänyt näitä pistoshoitoja (Juvederm, Restylane, Perlane). Huuliin, sibeliukseen ja nasolabiaaleihin on laitettu aina silloin tällöin reilun 15 vuoden ajan. Olen sinnikkäästi käynyt Suomessa laitattamassa, vaikka täälläkin olen huomannut ettei kaikki sitä hommaa osaa. Enää en esim. suostu menemään sairaanhoitajan piikitettäväksi, vaan lääkäri (mielellään plastiikkakirurgi) pitää olla.
Maksaa vaan aivan sairaasti!!! Nyt olen käynyt Tallinnassa eräässä kauneushoidossa ja ollut tyytyväinen tuloksiin ja mua on alkanut houkuttaa ajatus, että pitäiskö mennä seuraavaks sinne piikitettäväksi.
Tietääkö joku sieltä KOKENEEN ja ASIANSA OSAAVAN tekijän? Ja mielellään kokemuksia nyt vähän vanhemmilta leideiltä, koska meidän kasvoissa on kuitenkin enemmän haastetta siinä laitossa kun 20-vuotiaan tytönheitukan huulien täytössä.
Seuraavaksi ois vuorossa taas noi nasolabiialit ja musta tuntuu että 1 ampulli ei enää riitä vaan tarvitaan 2. Oletko käynyt jollain hyvällä Tallinnassa, jos olet niin kerro!!!
Hyvä pistospaikka Tallinnassa?
2
1394
Vastaukset
- naturellikaunis
Minusta (miehestä) nämä Aku Ankan (vai Iineksenkö) huulet ovat kammottavan näköiset. Yleensä kaikista huomaa etteivät ole luonnolliset. Jotkut niin töröllään nokkaa kohti että meneekö suu kiinni ollenkaan. Ikävä kyllä joskus nämä paljon kauneusleikkauksissa kulkeneet naiset ovat aivoiltaan myös ankkamaisia. Kvaak,kvaak, ulkonäkö tärkeintä elämässä.. Minkälaisia patteja kaikki täytteet naamassa ja muualla kropassa vanhemmiten tekevätkään, sen näytti eräs tv-ohjelma.
Eräskin nainen kävi alapäätään leikkauttamassa vaikka ei siellä fyysistä ongelmaa hänen mukaansa ollutkaan, vaan henkinen ongelma !! Oliskohan psykiatrilla käynti ollut kivuttomampi ?- Kurttunaama
Just joo. Siellä taas joku Johanna Tuliaisen kuvasta pelästynyt kommentoi. Kun käy asiansa osaavalla lääkärillä, tulos on tämän kuvan mukainen eikä kukaan arvaa että mitään on edes tehty.
http://www.nordstromhospital.fi/img/huulet5.jpg
Juuri siksi kyselinkin ammattitaitoista lääkäriä Tallinnasta, Iines Ankat käyköön puoskareilla, minua ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707