Taharrush ginsi (myös Taharrush gamae) on ensisijaisesti uskontoon yhdistettävissä oleva käyttäytyminen, jossa lapsi, mies tai nainen valikoituu joukkoraiskauksen ja/tai pahoinpitelyn ja/tai tapon uhriksi.
Kohdehenkilö voi olla esimerkiksi toiseen uskonlahkoon kuuluva "vääräuskoinen", tai henkilö joka ei kuulu mihinkään uskontoon, henkilö joka pukeutuu väärin, henkilö joka käyttää parfyymiä, henkilö on homo, henkilö on länsimaalainen tai pukeutuu länsimaalaisittain.
Kiihotuksen kohde voi myös olla yhteiskunta "jossa ei eletä uskonnon lakien mukaan" tai jossa uskonnon mukaan "on tehty jotain väärää" vaikka teko olisi ollut kuinka oikein tahansa sivistyneen yhteiskunnan silmin.
Video : Pariisin mellakka: https://www.youtube.com/watch?v=sAX5bq_q3Ak
Taharrush ginsiin kuuluva "lääppiminen" on osa mies- ja/tai naisjoukon sisäistä "kiihottamista ihmisen häpäisemiseen ja/tai raiskaamiseen ja/tai pahoinpitelyyn ja/tai tappamiseen" - jota Taharrush ginsi kokonaisuu-
dessaan tarkoittaa.
Video : Taharrush ginsin uhri: https://www.youtube.com/watch?v=gMGQAbEA23Q
Maanisuus - Joukkomaanisuus - Joukkopsykoosi
1. Houkutella, suostutella, taivutella, viekoitella, saatella, pelotella, kiihottaa yksittäinen henkilö, kansanosa tai kansa suoraan tai eäpsuoraan, kokonaan tai osittain väärillä, epäjohdonmukaisilla näennäistieteellisillä "tiedoin" sellaisiin tekoihin, jotka Suomessa ovat Suomen perustuslain ensisijaisesti §1 - §10 - §11 - §12 sekä Pariisin rauhansopimuksen, Rauha Suomen kanssa 1947, II luku, 6:s, 7:s ja 8:s artiklan vastaisia.
2. Syy - seuraamuksia arviotaessa, sanallinen ja/tai teollinen psyykkinen väkivalta yhdistetään mielenvikaiseen (syy) jonka seuraamuksena kohdehenkilölle on tuotettu jonkin tasoinen mielenhäiriö (seuraamukset, oireet). Itsestäänselvyys nykytieteessä on, että alkuperä ihmisen fyysielle ja/tai psyykkiselle loukkaamiselle/pahoinpitelylle, ei ole ihminen.
3. Maanisuus (mania) : Yksittäisellä henkilöllä on mielialahäiriö, jossa mieliala on epänormaalisti ja pysyvästi kohonneena ja kiihtyneenä mielialana, jota jatkuu vähintään viikon. Maaninen henkilö kiihottaaa itseään "jotain vasten". Seuraamus itsensä kiihottamisesta voi olla että hän käyttäytyy väkivaltaisesti, jolloin hän todistettavasti on psykoottinen.
4. Maaninen henkilö voi tartuttaa maanisuutensa toisiin henkilöihin, jolloin puhutaan joukkomaanisuudesta.
5. Joukkopsykoosi on maanisuuden (3) kautta joukkomaanisuuden (4) laajentuma ja tarkoittaa sananmukaisesti ihmisryhmän psykoottista tilaa, jolloin suuri määrä ihmisiä todistettavasti käyttäytyy väkivaltaisesti "jotain vasten".
Video : Sara Logan, 60 Minutes -reportteri pelastui
https://www.youtube.com/watch?v=h0KmEaWsSQw
Kuten ylläolevasta videosta voidaan havaita ja todeta, muunnos "juhlivasta, iloisesta, ystävällisestä, nauravasta ihmisestä" ihmisen näköiseksi mutta joka käyttäytyy pahemmin kuin mikään eläin maailamssa, on erittäin nopea.
Kun valot sammuvat
Yksi maaninen henkilö kiihottaa ryhmän ja syntyy joukkomaanisuus sisältäen vaatteiden repimistä, intiimialueiden koskettelua ja yleensä "lääppimistä".
Kiihotuksen jatkuessa joukkomaanisuus muuttuu joukkopsykoosiksi ja otteet muuttuvat väkivaltasemmiksi : Uhri lähestulkoot revitään kappaleiksi ja raiskataan. Mitä äänekkäämpi uhri on, sitä enemmän psykoottinen joukko kiithyy.
Tuon tapaista joukkomaanispsykoottista käyttäytymistä ei tietääkseni ole aikaisemmin esiintynyt Suomessa.
Uusi erittäin agressiivinen ilmiö on yhtä kuin uusi erittäin hengen-
vaarallinen tilanne, joka kannattaa ottaa huomioon Poliisin ammatissa, ajatellen tässä myös siviilejä - olivat sitten partiolaisia tai ei -, jotka mahdollisesti yrittävät auttaa uhria henkilökohtaisesti.
Yksittäinen Poliisipartio ei kykene pelastamaan uhria psykoottisen joukon keskeltä vaarantamatta omaa henkeään, koska uhrin ympyrärillä oleva ulommainen kerros estää väkivalloin uhrin pelastamisen. On harkitusti käytettävä äärimmästä väkivaltaa pelastaaksen uhrin äärimmäiseltä väkivallalta.
Taharrush ginsi (myös Taharrush gamae)
JariVei
1
123
Vastaukset
- inhostavärisen
Totta että asian teon ja 'kultuurin' olemassa olo on vaikeaa uskoa selvempää on leimata kertojat valehtelioiksi.
Kuitenkin jos tuntee oikein henkilön, jotka puolustavat tekijöitä ja vähättelevät uhreja, tietää tekijöiden saavan moraalisentuen ja laista löytyvän oikeuden ja tuen teoileen. Sisareni *1952 on malli esimerkki henkilöstä jolle uhri on syy ja seuraus eikä hänlle pidä suoda oikeutta. Toki hän mielelään kivittäisi hengiltä tämän 'uhrin' koska pilaa monikultuurin mahdollisuudet ja tilaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717