Taharrush ginsi (myös Taharrush gamae)

JariVei

Taharrush ginsi (myös Taharrush gamae) on ensisijaisesti uskontoon yhdistettävissä oleva käyttäytyminen, jossa lapsi, mies tai nainen valikoituu joukkoraiskauksen ja/tai pahoinpitelyn ja/tai tapon uhriksi.

Kohdehenkilö voi olla esimerkiksi toiseen uskonlahkoon kuuluva "vääräuskoinen", tai henkilö joka ei kuulu mihinkään uskontoon, henkilö joka pukeutuu väärin, henkilö joka käyttää parfyymiä, henkilö on homo, henkilö on länsimaalainen tai pukeutuu länsimaalaisittain.

Kiihotuksen kohde voi myös olla yhteiskunta "jossa ei eletä uskonnon lakien mukaan" tai jossa uskonnon mukaan "on tehty jotain väärää" vaikka teko olisi ollut kuinka oikein tahansa sivistyneen yhteiskunnan silmin.

Video : Pariisin mellakka: https://www.youtube.com/watch?v=sAX5bq_q3Ak

Taharrush ginsiin kuuluva "lääppiminen" on osa mies- ja/tai naisjoukon sisäistä "kiihottamista ihmisen häpäisemiseen ja/tai raiskaamiseen ja/tai pahoinpitelyyn ja/tai tappamiseen" - jota Taharrush ginsi kokonaisuu-
dessaan tarkoittaa.

Video : Taharrush ginsin uhri: https://www.youtube.com/watch?v=gMGQAbEA23Q

Maanisuus - Joukkomaanisuus - Joukkopsykoosi

1. Houkutella, suostutella, taivutella, viekoitella, saatella, pelotella, kiihottaa yksittäinen henkilö, kansanosa tai kansa suoraan tai eäpsuoraan, kokonaan tai osittain väärillä, epäjohdonmukaisilla näennäistieteellisillä "tiedoin" sellaisiin tekoihin, jotka Suomessa ovat Suomen perustuslain ensisijaisesti §1 - §10 - §11 - §12 sekä Pariisin rauhansopimuksen, Rauha Suomen kanssa 1947, II luku, 6:s, 7:s ja 8:s artiklan vastaisia.

2. Syy - seuraamuksia arviotaessa, sanallinen ja/tai teollinen psyykkinen väkivalta yhdistetään mielenvikaiseen (syy) jonka seuraamuksena kohdehenkilölle on tuotettu jonkin tasoinen mielenhäiriö (seuraamukset, oireet). Itsestäänselvyys nykytieteessä on, että alkuperä ihmisen fyysielle ja/tai psyykkiselle loukkaamiselle/pahoinpitelylle, ei ole ihminen.

3. Maanisuus (mania) : Yksittäisellä henkilöllä on mielialahäiriö, jossa mieliala on epänormaalisti ja pysyvästi kohonneena ja kiihtyneenä mielialana, jota jatkuu vähintään viikon. Maaninen henkilö kiihottaaa itseään "jotain vasten". Seuraamus itsensä kiihottamisesta voi olla että hän käyttäytyy väkivaltaisesti, jolloin hän todistettavasti on psykoottinen.

4. Maaninen henkilö voi tartuttaa maanisuutensa toisiin henkilöihin, jolloin puhutaan joukkomaanisuudesta.

5. Joukkopsykoosi on maanisuuden (3) kautta joukkomaanisuuden (4) laajentuma ja tarkoittaa sananmukaisesti ihmisryhmän psykoottista tilaa, jolloin suuri määrä ihmisiä todistettavasti käyttäytyy väkivaltaisesti "jotain vasten".

Video : Sara Logan, 60 Minutes -reportteri pelastui
https://www.youtube.com/watch?v=h0KmEaWsSQw

Kuten ylläolevasta videosta voidaan havaita ja todeta, muunnos "juhlivasta, iloisesta, ystävällisestä, nauravasta ihmisestä" ihmisen näköiseksi mutta joka käyttäytyy pahemmin kuin mikään eläin maailamssa, on erittäin nopea.

Kun valot sammuvat

Yksi maaninen henkilö kiihottaa ryhmän ja syntyy joukkomaanisuus sisältäen vaatteiden repimistä, intiimialueiden koskettelua ja yleensä "lääppimistä".

Kiihotuksen jatkuessa joukkomaanisuus muuttuu joukkopsykoosiksi ja otteet muuttuvat väkivaltasemmiksi : Uhri lähestulkoot revitään kappaleiksi ja raiskataan. Mitä äänekkäämpi uhri on, sitä enemmän psykoottinen joukko kiithyy.

Tuon tapaista joukkomaanispsykoottista käyttäytymistä ei tietääkseni ole aikaisemmin esiintynyt Suomessa.

Uusi erittäin agressiivinen ilmiö on yhtä kuin uusi erittäin hengen-
vaarallinen tilanne, joka kannattaa ottaa huomioon Poliisin ammatissa, ajatellen tässä myös siviilejä - olivat sitten partiolaisia tai ei -, jotka mahdollisesti yrittävät auttaa uhria henkilökohtaisesti.

Yksittäinen Poliisipartio ei kykene pelastamaan uhria psykoottisen joukon keskeltä vaarantamatta omaa henkeään, koska uhrin ympyrärillä oleva ulommainen kerros estää väkivalloin uhrin pelastamisen. On harkitusti käytettävä äärimmästä väkivaltaa pelastaaksen uhrin äärimmäiseltä väkivallalta.

1

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhostavärisen

      Totta että asian teon ja 'kultuurin' olemassa olo on vaikeaa uskoa selvempää on leimata kertojat valehtelioiksi.
      Kuitenkin jos tuntee oikein henkilön, jotka puolustavat tekijöitä ja vähättelevät uhreja, tietää tekijöiden saavan moraalisentuen ja laista löytyvän oikeuden ja tuen teoileen. Sisareni *1952 on malli esimerkki henkilöstä jolle uhri on syy ja seuraus eikä hänlle pidä suoda oikeutta. Toki hän mielelään kivittäisi hengiltä tämän 'uhrin' koska pilaa monikultuurin mahdollisuudet ja tilaisuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe