Kertokaas jotain hyviä gore leffoja.
(Laitoin tämän kauhu osioon, koska gorelle ei ole omaa osiota).
Imdb:stä toki näkee juu, mutta en viitsisi niitä kaikkia alkaa läpikäymään. Usein ne arvioit eivät pidä edes paikkaansa.
Olen katsonut:
-Hostellit
-Sawit
-Cannibal holocaust
-Philosophy of a knife (Ei varsinaisesti mikään elokuva, vaan dokumentti Japanin toisen maailmansodan aikaisista UNIT 731: ssä tapahtuvista ihmiskokeista. Kohtaukset näytetään, mutta ne ovat demonstroituja.)
-Frontier(s)
-Teksasin moottorisaha murhat
-House of 1000 corpses
-Human centipede (Jos tätä voi goreksi kutsua)
Mielipiteitä en näistä luettelemistani nähdyistä elokuvista kerro sen enempää, se oli vain listaus mitä olen nähnyt ja olen valmis näkemään lisää jos on hyviä ehdottaa. :)
Selkäpiitä riipiviä gore elokuvia, kiitos!
2
298
Vastaukset
- hehehehehehehfff
Martyrs ja Haute Tension, I spit on your grave
Parhaiten löytää imdb:n keywords -haulla jossa voi määritellä tarkemmin millaisia leffoja hakee, siinäkin tulokset on joskus huvittavia mutta parempaakaan ei ole. - wrfewsfe
Alkuperäinen Evil Dead (1981) tietysti ja Re-Animator- trilogia ehdoton. The Thing (1982) ja näiden leffojen goren spec. efektit peittoaa mennen tullen nykypäivän digiroskan. Re-Animatorissa ja The Thingissä aivan huikeat erikoistehosteet jos ottaa huomioon että leffat tehty -80-luvulla. Seuraava kansalaisvelvollisuus on katsoa Hellraiser ja hurjempaakin hurjempi Hellbound: Hellraiser 2, Peter Jacksonin Braindead, tuossa muutama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061