Mikä siinä mahtaa olla, että jos joku kunnan tai valtion työ pitää hoitaa, niin väkeä tulee paikalle 5 duunaria, joista yksi tekee työtä, 1 neuvoo tätä ja 3 muuta tarkkailee? Eikö se tule meille kaikille kalliiksi, maksaa ylimääräiset palkat?
kunnan työntekijät
4
515
Vastaukset
- Extravaganza
Älä rutise siinä. Ole iloinen työllistävästä vaikutuksesta. Jos asia edes on sanomasi mukainen, etkä vain kärjistä jotain muualta kuulemaasi yleistystä.
- Lapio
Kyllä se näin menee. 1 kaivaa kuoppaa, 3 vahtii, ettei kaivaja putoa kuoppaan, 1 seisoo hieman kauempana ja ilmoittelee koska on tupakka-, kahvitauon paikka. Ja ne tauot sitte venyy ja venyy ja venyy. Olen ko. tapahtuman itse nähnyt työpaikan ikkunasta. Meitä oli monia joita asia vi..tti ja nauratti.
- pentti kunnan mies
Lapio kirjoitti:
Kyllä se näin menee. 1 kaivaa kuoppaa, 3 vahtii, ettei kaivaja putoa kuoppaan, 1 seisoo hieman kauempana ja ilmoittelee koska on tupakka-, kahvitauon paikka. Ja ne tauot sitte venyy ja venyy ja venyy. Olen ko. tapahtuman itse nähnyt työpaikan ikkunasta. Meitä oli monia joita asia vi..tti ja nauratti.
älä tyhjään jurise lapio.Sunkin työpaikalla vaan joudetaan katteleen ikkunasta ulos mitä kunnan miehet tekee.Sehän on neuvostoliiton mallia.Hyvä Lapio pioneeri.
- Lapio
pentti kunnan mies kirjoitti:
älä tyhjään jurise lapio.Sunkin työpaikalla vaan joudetaan katteleen ikkunasta ulos mitä kunnan miehet tekee.Sehän on neuvostoliiton mallia.Hyvä Lapio pioneeri.
Lapio tovereineen oli ruokatunnilla.. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Totuus kun usein on kivulias kuulla. Kunnan miehenä voisit siis tehdä jotain parantaaksenne mainettanne! Ja toisekseen, minä ansaitsen pienen palkkani jolla maksan sinun palkkaasi. Mieti sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860