Vihdoinkin hamsteripussit lähti

Jejjejeeeee

Olen tuhlannut omaisuuden leukalinjan kiinteytykseen. On tehty laaseria, mesolankoja ja vaikka mitä. On pistetty mesoterapiaa ja tehty Fractoraa. En ikinä ole nähnyt itse mitään tuloksia noista. Valokuvissa ne hamsteripussit roikkuu vaan.

Nyt sitten satsasin ultraääneen joka on ihan uusi ja kallis.
Ensin ei tulosta näkynyt. Mutta pari päivää hoidosta ja hups. Hamstereita ei enää ole.

Vihdoinkin löytyi oikea hoito. Suosittelen. Näitä kai tehdään monessa paikassa.

9

6952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladolcevitax

Kävin laserissa Tallinnassa ja se ei kärytä eikä polta ihoa.Tehokasta ja hinta pieni.Käyn myös ammattikoulussa kosmetologeilla mesoterapiassa-näytän ikäistäni kuulemma nuoremmallalta.

• blackswan81

Facetite toimenpiteellä lähtee parhaiten :) Tulee halvemmaksi siihen nähden miten paljon pitää muita toistuvia hoitoja tehdä.

• Alkuperäinenultrailja

Ultra tehdään kerran. Ainakin minulle tehtiin. Outo juttu miten tuloksia voi tulla! Ei ole hamsteripusseja enää.
      Facetitea en ole testannut mut olen kuullut hyvää siitäkin. Kuulema kuitenkin pitkä toipuminen...

• ryppykaula

siis missä ja mikä tuon ultran nimi on joka kasvoille tehdään?

• Alkuperäinenultrailija

Tehdään Ulthera ja Ultralift nimillä Helsingissä.

• Anonyymi

ClinicEstetic – Invest in yourself

• monenlaistakokeillut

Kiva tietää, sitä olenkin jo suunnitellut seuraavaksi. Pari kertaa kävin Exilis Elite -hoidossa. Jotain parannusta tuli (ainakin pari ihmistä niin väitti), lähinnä kaulan alueelle, mutta muutosprosessin pitäisi vielä jatkua jonkin aikaa. Ei ainakaan vielä radikaalia parannusta, hamsteripussit on tallella:)

Kertomasi innostaa kokeilemaan, mutta saako kysyä ikääsi? Itse olen jo seniori, ja ikä kyllä vaikuttaa tuloksiin, kuinka tässä hoidossa?

• Koria

Kuka sinulle teki sen toimenpiteen?
      Paljonko maksoi?

• Anonyymi

Kiva, että jollakin auttoi!
      Minulla ei valitettavasti ole näkynyt mitään tulosta. Toimenpiteestä on nyt yli 6 kk, eli pitäisi jo näkyä. Ongelmani on veltostunut iho kaulassa ja alkavat hamsterinpussit suupielissä. Ikäni on 60 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe