Kuinka kauan Ilmarisen työkokeiluhakemuksen käsittely kestää?
Jos itse löytää työkokeilupaikan, niin kauanko työkokeilu kestää?
Jos ala onnistuu, mitä sen jälkeen?
Ilmarisen sivuilla on maininta myös työhönvalmennuksesta.
Millä tavoin se eroaa työkokeilusta?
Voiko ensin olla työkokeilussa ja sitten siirtyä työvalmennukseen vai onko mahdollista vain jompi kumpi?
Ilmarisen työkokeilusta
1
176
Vastaukset
- kummallistmenoajapahenee
En tunne mitään työhönvalmennusta joten siitä en osaa sanoa. Sain etukäteispäätöksenä että yhden toista kuukauden aikana pitäisi olla 3 kuukauden työkokeilujaksossa, ikävä kyllä En oikein voisi olla siinä paikassa mihin työ kokeilu ehdotettu eli minua työpaikka kiusaavassa paikassa. Mutta kukaan ei ota tuota työpaikkakiusaamista edes sanana huomioon?. En ymmärrä millaisia yli ihmisiä nuo kirjoittavat ja päättävät virkailijat ja työterveys lääkärit ovat, eivätkö ole kuulleet työpaikka kiusaamisesta esim.? Kuka minun sanomaani sitten kuuntelisi ja kelle voisin valittaa asioista?. Olen kerran aikaisemmin ollut läänin työsuojeluun yhteydessä ja sanoivat että kerran ollyt hankaluuksia työpaikkakiusaamisesta ennenkin niin en voi puolustautua mitenkään. Kiusaajani ovat silloin oikeassa että minua kuuluukin kiusata kun on kerran monessa työpaikassa ollut samantapaista kiusasmista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870