JAKAKAA ETEENPÄIN!!!
"Olin Sellon prismassa. Edessäni oli jonossa eräs ulkomaalainen mies (vaikutti arabilta). Kyseinen mies ei osanut puhua suomea ja täten päättelin että hän on vasta tullut pakolainen. Huomasin hänen takataskussa pyssyn kaltaisen esineen. Olin todella peloissaan, sillä tämä mies vähän väliä varmisti koskettamalla takataskuaan että onko ase paikallaan. Tulin jonosta pois ja ilmoitin heti vartijalle. Vartijat piirittivät kyseisen miehen ja mies nosti kätensä ylös. Ase takavarikoitiin ja poliisit pyydettiin paikalle. Mies pidätettiin ja vietiin pois. Kyseinen völiklhtaus tapahtui noin kello 16:00 Sellon prismassa tänään. Eli kaikki silmät valppaina"
JAKAKAA ETEENPÄIN!!!
Matut kantaa jo aseita stadissa
3
180
Vastaukset
- Balandalaika
Kerran Venäjällä Pietarin "Totuus ja Rehellisyys" -nimisessä humanistisessa kirjakaupassa jonossa edessä seisovalla miehellä oli pehmonalle takataskussa. Siellä ei pyssyjä ja astaloita ole tai näe. Toista meillä Suomessa. Huh huh...
- Totuus_vai_rehellisyys
Enpä venäjää paljon osaa, mutta lienee kyseessä pravda ja trusba? Trollit hyökkää kahdelta rintamaltalta. Onneksi tällä kertaa vain sanoilla. Yksi kysymys herää!
- Törkeää_käyttäytymistä
Olin kerran kauan sitten prismassa. Jonossa edelläni oli mies, joka ei puhunut. Hän vain kosketteli housuntaskuistaan jotakin. Oli varmaan jonkinlainen laukaisuase. Kun poistuin pois jonosta takavasemmalle, ja tein epäilyttävästä henkilöstä ilmoituksen vartijalle. hän kävi hakemassa epäillyn ja vei kyseltäväksi. Kun vartija palasi, hän törkeästi heitti minut ulos marketista. Tämä mykkä mies oli marketissa käynnin jälkeen marketin apteekista menossa ostamaan nivussalvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061