Apua mitä teemme? Lehdetkin kohisee suhisee ja varisee.
Ruotsin Viktuuria synnyttää hetkellä millä hyvänsä, juuri nyt tai illalla tai yöllä tai aamulla.
Olemmeko paikalla? Seuraammeko synnytyksen edistymistä? Kannattaako valvoa?
Ent.siivoojaparka on jo rientänyt kuninkaalliseen sairaalaan siivouskärryjään vinhasti lykkien. Ensi-vaipat on siivottava pikimin. Soisi Palomankin vahtivan tuota tärkeää kätilön käsillä olevaa tapahtumaa.
Ellei synnytys tapahdu tämän illan aikana, laitan herätyskellon soimaan klo 03.00.
Apua sentään nyt.
4
<50
Vastaukset
Jaahas nyt on framilla Victorian ja Danielin pikkuprinssin ensihetket. Veikkaukseni on poika, ............
- ent.siivoojaparka
Mitä? Onko Vicky nyt viety jo BB:lle?
Mistä tiedät? Miksi hän ei ilmoittanut minulle mitään perskohtaisesti?
Maaliskuun alussa hän minulle sanoi synnyttävänsä, mutta kaksi viikkoa eteen tai taakse on kyllä ihan normaalia. - ent.siivoojaparka
No nyt.
Daniel vastaanottaa median Karolinskan sairaalassa puolen tunnin päästä.
Jokohan? Jokohan...? - ent.siivoojaparka
Sanokaapas, mikäs päivä nyt on?
Minä elän nyt vielä keskiviikkoiltaa Ruotsin aikaa ja Iltalehti kirjoittaa:
"""Ruotsin kruununprinsessa Victoria synnytti torstaina pojan.
- Poika syntyi kello 19.40 (Ruotsin aikaa)"""
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016030221208783_kg.shtml
Olenko minä vai Iltalehden Kalle Jokinen päiväpöllö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235