Kyselin tätä jo tuolla RuokaJuoma-osasa, mutta laitan tän tänne leivontaankin - jos vaikka joku sattuis tietämään mistä mun hukassa oleva resepti löytyy!!!
- - -
Ei ole varmaan kuin pari viikkoa tms kun näin jossain lehdessä ihanan gluteenittoman suklaakakun reseptin - Ja nyt en löydä sitä mistään!!!!! Aaaaaaargggghhhhhh!!!
Siinä reseptissä oli mantelijauhoa ja riisijauhoa ja ksantaanikumia (vai oliko se nyt ksantaania) ja kaakaojauhetta (muistaakseni oikein reippaasti).
Ohjeessa kakku paistettiin kahdessa osassa (noin 30 min paistoaika). Kasatessa laitettiin sitten täytteet väliin ja päälle.
Just tuon reseptin takia hain kaupasta ksantaanipurkin!
Olen penkonut pirkka.fi, yhteishyva.fi, kotiliesi.fi eikä löydy.
Lisäksi olen hakenut reseptiä vaikka kuinka monelta gluteenittoman leivonnan sivulta - turhaan.
Kohta alkaa pää kiehumaan!
Muistaako kukaan nähneensä tällaista reseptiä viimeisen kuukauden aikana missään lehdessä???
Kaikki vinkit joko tuohon reseptiin tai vastaavanlaisiin otetaan isola kiitollisuudella vastaan!!!
Mistä löydän reseptin - gluteeniton kakku???
TanzenMachtSchön
1
155
Vastaukset
- Karrikastike
Olisiko täältä mitään apuja..??
http://www.mytaste.fi/e/gluteeniton-suklaakakku.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787