Haussa omakotitontti Turun seudulta. Kaarina, Turku, Raisio, Lieto, Naantali, Rusko... Jos olet myymässä, tarjoa!! Voit laittaa viestin myös sähköpostilla mho79@suomi24.fi
Tontti Turun seudulta?
5
732
Vastaukset
- kunnan tontille
Helpoimmalla pääset kun ostat kunnan tontin kaava-alueelta. Vai onko tavoitteena muuttaa metsään? Itse löysin tontin täältä, ajoaika Turkuun noin 20 min:
http://www.parainen.fi/index.phtml?page_id=2006&- ostaja
Oon kyselly kunnilta tontteja... On vaan tosi vähän tarjolla ja sit ne alueet tosiaan rakennetaan ihan vieri viereen. Me haluttais vähän omaa rauhaa, ei välttämättä ihan metsään, mut metsän reunaan ainakin ;)
Onko jollain ideoita, mistä tontteja vielä vois hakea? - JTY
ostaja kirjoitti:
Oon kyselly kunnilta tontteja... On vaan tosi vähän tarjolla ja sit ne alueet tosiaan rakennetaan ihan vieri viereen. Me haluttais vähän omaa rauhaa, ei välttämättä ihan metsään, mut metsän reunaan ainakin ;)
Onko jollain ideoita, mistä tontteja vielä vois hakea?Kohta mahdollisesti myynnissä tontti Odensaaren alueelta. Metsän reunassa. Pinta-ala noin 65000m2.
- ostaja
JTY kirjoitti:
Kohta mahdollisesti myynnissä tontti Odensaaren alueelta. Metsän reunassa. Pinta-ala noin 65000m2.
En löytäny aluetta kartalta. Ei Masku ole pois suljettu vaihtoehto, mutta mieluiten saisi sitten olla aika lähellä Raision rajaa....
- jan-jan
ostaja kirjoitti:
En löytäny aluetta kartalta. Ei Masku ole pois suljettu vaihtoehto, mutta mieluiten saisi sitten olla aika lähellä Raision rajaa....
Hei mitä hintaluokkaa olet ajatellut? Jos olis hyvä tontti lähellä Raision rajaa 3500m2, ei kaava alue tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910