Moicca vaan. Oon seukannu pari kuukautta yhen tytönkaa ja huomena pitäis mennä tapaamaan tytsin vanhempia. Tyttöystävä kertoi, et hänen isällä on SX 4 Suitza ja et isä on todellinen Suzuki friikki. Miten tekisin vaikutuksen appiukko kokelaaseen, kun en oo vielä saanu seksiä tyttöystävältä, koska hän haluaa vanhempiensa ensin hyväksyvän mut ja sitten vasta saisin pimppiä. Paska juttu, kun mulla on -11 mallinen A4 Audi ja papparainen saattaa ottaa sen brassailuna? Hakisinko liikkeestä jonkun vähän hänen Suitzaa vanhemman äs äx nelosen ja kertoisin olevani todella ylpeä autostani ja päälle voisin laittaa jonkun Suzuki kollari-paidan? Toimeiskos?? Haluaisin jo todellakin pimppiä kullaltani, joten asiallisia neuvoja pliis.
terv. Micke
Tyttöystävän isän SX 4
7
105
Vastaukset
- H_K
Voithan sä olla rehellinen. Kerro, että on hieno tavata henkilö, joka ymmärtää autotekniikan kehityksestä kaiken ja omistaa myös kunnon Auton. Omaa kohtaloasi voit keventää, että ostit omasi vahingossa, kun et ymmärrä vielä nuorena poikana autoista oikein mitään.
- oleomaitsesi
Aja hayabusalla pihaan, niin saat "respektii"
- zetoriman
Jopa on pillun saaminen vaikeeta.Eipä se appiukkoskaan näytä ymmärtävän autoista mitään
- PersuJytky
On girl friend milloin viimeksi käynyt pascalla...?
- HiudiAntti
Provoilusi on turhaa, koska Audistit ovat kiinnostuneita vain pojista!!
Tyttöystäviä ei audisteilla ole ollut miesmuistiin.....- eivät.tiedä
Näinhän se on, eihän audihintit edes tiedä mikä pimppi on.
- maceekundi
Sanot ekaksi appiukolle, että " moro kääpä, haluun nussii tyttöäs ja sul on paska auto. Ja anna käpy rahaa ja viinaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758