hengissä on eroa

hyvänvallassa

Perkele pelottaa, Jeesus rakastaa. Siinä ero pahan ja hyvän hengen välillä.

10

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinseon

Niin, miksikähän ateistit ynnä muut ovat aina kiusaamassa ja arvostelemassa Jeesusta ja Jumalaa? Mutteivat pahoja henkiä ja demoneja? Sen takia koska Jeesus ja Jumala ovat luotettavia ja rakkautta täynnä. Rakkaus ei kosta pahaa pahalla, vaan hyvällä.

• Voin tässä kohtaa lausua, että molemmat ovat ihan yhtä olemattomia.

Vain uskovainen voi perkelettä tai saatanaa pelätä.

Mielenkiintoista muuten, että uskovaisenhan tulisi pelätä myös jumalaa.

Lieneekö samasta henkiolennosta kyse? Selittäisi raamatun julmuudet ja sekavuuden sekä tulkintojen määrän. Yli 30 000 lahkoa, jotka kaikki tuota saatanallista raamattua erilailla tulkitsevat.

http://www.philvaz.com/apologetics/a106.htm

• suksijo

Mene helvettiin typerä ateisti.

• suksijo kirjoitti:

Mene helvettiin typerä ateisti.

Sinäkö maan matonen minut tuomitset?

Kuulut selvästi niihin uskovaisiin, jotka eivät koskaan ole raamattuaan lukeneet. Siinä satukirjassahan sanotaan jotenkin tähän tapaan 'älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi'.

Tässä vaiheessa lienet jo ymmärtänyt, että mielikuvitustaivaspaikkasi on mennyttä ja kohtaamme pirun alakertabileissä. Sulle on tietysti varattu kunniapaikka grillivartaassa, kun minä nappailen saatanan ja muiden pikkupirujen kanssa lämmintä kaljaa.

Toivottavasti yöunesi kärsivät tästä ajatuksesta.

• vm41

"Kumpikaan taho" ei ainakaan minun kohdallani ole >tikkuakaan ristiin laittanut<.
      Olen ihan itse asiani hoitanut vailla mitään ulkopuolista apua.
      Ehkä "joidenkin ihmisten" kohdalla vain on kyse saamattomuudesta, arkuudesta, sekä elämän pelosta ja näinollen tarvitsevat vahvistuksia mielikuvitusolioita.

• mites sit se lampun henki
      pierun henki
      pahanhajuinen henki
      ja heikko henki?

• iyd..dy

Oma kokemus on pahasta hengestä, sen läsnäolosta kun kerran piip piip piip, se oli vuosi 1991. Se jatkui n. 6 kk.

Sitten eräs uskova nainen pujui mulle asioita ja enemmän mä olin uskomatta hänen puheitaan kuin uskoin. Muistaaksnei tuumin, että korkeintaan 5 pros mahdollisuus että nainne puhui mulle totta.

Puhui hän kielilläkin, mutta tuumin hänen olevan hyvän näyttelijän. Kuitenkin koin ilmapiirissä jotain siinä " lämmössä ", iha ok ilmapiirissä siis, olemisen mukavaksi vaikkakin oudoksi ja hieman tuumin että loukkaavaa kun se mua yrittää tosissaan huijailla uskoman että rukouskin toimisi.

Tuli sitten se tilanne taas yöllä ettäpahan hengen läsnäolo tuntui selvänä ilmapiirinä, sellaisena säälimättömän pahantahtoisena. Yritin alkaa rukoilemaan, mutta huomasin etten osaa rukoilla. Lopulta tajusin, että kenties ihan normaalisti vaan kerron asiani Jeesukselle, tajuamatta että se just on rukoilua......

No, kerroin asiani Jeesukselle, kerroin mitä olin mennyt tekemään, ja nyt tarvitsen apua. Sain avun. Pelko lähti pois eikä pallanuut enää koskaan. Pelko, jonka aiheutti pahan hengen läsnäolo. Sitä ei voinut olla tuntematta, ainakaan minä, no en tiedä olenko herkkä vai en, mutta tunsin sen takuuvarmasti, pahan hengen läsnäolon.

Eli komppaan oman kokemukseni perusteella Aloittajaa. Usko on syventynyt ja Pyhällä hengellä täyttyminen on tullut koettua. Lisäksi Pyhä Henki vaikuttaa olotilaani jatkuvasti olotilaani nostavasti. Tarkoitan, että olin joskus mieleltäni masentunut, nyrt en enää pääse masentumaan kun Pyhä HENKI jotenkin sen kykenee estämään. Olen siitä sinulle suuresti kiitollinen, Pyhä henki sydämessäni.

• On eksyttäjä täydellisesti,uskomattomat on sen ihanaa maaperä,ovat sokeita totuudelle, Jeesus sen sijaa on voittanut kaiken myös kuoleman valla. meillä häneen uskovilla on voitto paholaisesta Jeesusken yhdydessä.

• aivojenkemiaa

Ne tunteet viha ja rakkaus syntyy aivoissa.
      Jokin asia raivostuttaa, toiset taas saa hyvälle tuulelle.

• Anonyymi

Niin on:

adventisti - aglikaanit - alfalaiset -ateistit - babtistit - birkittalaissisaret branhamilaiset-cityseurakuntalaiset - dominikaanit - elämänsanalaiset slevy:n miespapit -slevy:n naispapit - elämänlähdeläiset - eläväsanalaiset ekumeeniset -exoduslaiset - hartaanselkäläiset - henotesläiset - helluntailaiset hengenuudistuslaiset -heränneet - esikoiset - ilosanomalaiset israelinystävät - jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset - katolilaiset - katolilaiset kylväjät kansanraamattuseuralaiset - kalleimman veren sisaret kansanlähetysläiset - kuninkaansoturit - kristilliset eläkeläiset kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset - kotisatamalaiset - luterilaiset lähetysseurakuntalaiset - luthersäätiöläiset - lasarusveljet - lähdekalliolaiset - maranatalaiset - metodistit - missionuoret - mormoonit - munkkiluostarin munkit -nunnaluostarin nunnat - nokialaiset onewayhouselaiset - ortodoksit pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset paavalinsynodilaiset - paratiisikotilaiset - pikkuesikoiset - radiodeiläiset priskillalaiset - pyhänikolauslaiset perjantaikristuksellelaiset raamattupuhuulaiset -risteyspaikkalaiset - ristiretkeläiset rukouspalvelulaiset - rukousystäväläiset -rauhansanalaiset rauhanyhdistysläiset ristiinnaulittulaiset - ropolaiset -saalemilaiset sanansaattajalaiset - scientologilaiset - siloalaisetstefanuslaiset suomenraamattuopistolaiset - teologiset instuuttilaiset - bernaakkelilaiset takeitnowlaiset tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset tunnustukselliset luterilaiset - torontonsiunaajalaiset - uusheränneet - uusapostoliset - uusiviiniläiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset vapaamuurarit - viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset - yhteysliikeläiset - yeshualaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe