Olen tilaamassa mekkoa ebaysta uk. Tuote tulee kuitenkin kiinasta ja posti tiedoissa lukee worldwide. En pääse kuitenkaan maksamaan tilausta, koska toimittajalla ei ole kohdennettu postimaksuja suomeen. Toimittaja vastasi, että toimittaa lisämaksusta. Olen lisämaksuun suostuvainen, mutta en saa tilausta kuitenkaan läpi koska tuota postiosuutta ei ole kirjattu puvun sivuille. Miten saan tilauksen tehtyä?
EBAY TILAAMINEN
1
113
Vastaukset
- ebayonhyväpaikka
Myyjän pitäisi kyllä kohdentaa jokin summa postimaksuiksi suomeen, ei onnistu järkevästi muuten. Se kohdistaminen meinaan onnistuu kyllä.
Sinä voit toki yrittää klikata siellä maksuvaiheessa olevaa kohtaa "ask the seller for a total" tms. miten se nyt olikaan siellä ilmaistu, eli pyydät myyjältä loppulaskun/loppusumman.
Olen itsekin törmännyt samaan ongelmaan, joskus myyjä on hoitanut homman nopeastikin kuntoon, joskus myyjä ei jostain syystä ole osannut laittaa postikuluja suomeen, mutta oli kuitenkin osannut merkitä, että postitus englannin sisällä oli ilmainen... että riippuu hyvin paljon miten osaava myyjä on kyseessä.
Jatka painostamista, jos on osattu laittaa worldwide postitusalueeksi, pitää myös osata lisätä jokin postikulusumma tietylle maalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807