Omistan kaksi ajokoiraa, joita nyt olen pari kertaa käyttänyt näyttelyissä ja käynyt myös paljon katsomassa näyttelyitä ja ajokokeisiinkin olisi mielenkiintoa mennä jossain vaiheessa, tai ainaki oli.
on aivan uskomatonta, että kaikissa näyttelyissä, missä olen käynyt on kehänlaidalla haukuttu toisten koiria milloin minkäkin takia, omaa koiraa tietenkin kehutaan, mutta toisten koiria sitten haukutaan ihan urakalla. Itse kun ainakin tiedän omien koirieni virheet ja mielestäni näyttelyissä on paljon kauniita koiria ja sertin saaneet kyllä ovat sen ansainneetkin.
Sitten jos mennään näihin metsästysjuttuihin niin samallalailla haukutaan toisen koiran metsstys ominaisuuksia milloin mistäkin ja omaa kehutaan.
Mikä teitä ajokoiran omistajia vaivaa? Tajuaako tällaiset harrastajat, että uusia harrastajia ei noin kyllä saada. Itsekkin tuskin enää näyttelyihin menen, enkä varmaan vie koiraa ajokokeisiin.
ajokoiran omistajat
mmlmkmkmkmkmkk
2
197
Vastaukset
- 8018
Sama meininki on kaikkien rotujen kanssa. Silleen kivaa on koiraharrastus.
- joo.o
valitettavasti totta. suurin osa harrastajista on fiksua ja reilua porukkaa mutta se pieni osa pilaa muuten hyvän harrastuksen. se sama rupusakki trollailee netissäkin. on liian helppo räkyttää peräkamarissa lukkojen takana. yhteistä tälle sakille on että eivät itse ole omistaneet koskaan kunnon koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887