Moi! Olen tutkintoon johtavassa työvoimakoulutuksessa. Ala ei kiinnosta minua. Voinko keskeyttää koulutuksen hyväksytysti ilman karenssia ja jatkaa liiton päivillä, jos saan 2 viikkoa kestävän työn?
Työvoimakoulutuksen keskeyttäminen
5
2057
Vastaukset
- karenssiavaiei
Mieti mieluummin, miten kiinnostuisit alasta. Tutkintoon johtava koulutus on joka tapauksessa mahdollisuus, jonka käyttämättä jättäminen voi heikentää tilannettasi tulevaisuudessa. On ihan itsellesi iso voitto jo se, että käyt koulutuksen ja suoritat tutkinnon.
Koulutuksen keskeyttäminen on aina huono viesti, ellei tilalle ole katsottuna selvästi parempaa koulutusta tai hyvää työtä. Päätä siis jatkaa koulutus loppuun, vaikka se ei joka hetki suuria elämyksiä tarjoakaan. Sellaista elämä nimittäin on. - Nautikunsinuapannaan
Järjestelmästä ei, niin vain hypätä pois itsekkäästi nautiskelemaan.
- harkitse
Ilman karenssia voi lähtee vain suoraan vakituiseen tai yli vuoden kestävään sijaisuuteen. Jos sulla ei ole yhtään ammattitutkintoa, niin kannattaisi todella harkita. Hyvin harva on töissä juuri sillä alalla, johon kouluttautunut. Itselläni esimerkiksi näin. Kaupallinen koulutus ja teknisellä alallä teen insinöörien hommia.
- sossunluukulle
Ei voi keskeyttää ilman karenssia, ellei ole löytynyt vakituista työtä, tai määräaikaista työtä. Kaksi viikkoa töissä ei todellakaan riitä. Voi tulla karenssi tai rangaistustyössäoloehto. Kanataa ottaa kaikki vaihtoehdot huomioon enne keskeytystä. Itse keskeytin lähihoitajakoulutuksesta ja luulin saavani 3 kk karenssin, mutta tulikin rangaistustyössäoloehto. Kandee tarkistaa netistä, mitä Työvoimakoulutuksen keskeyttämisestä seuraa...
- LähäriArmeija2017
Kannattaa käydä koulutus loppuun.
Töitä et kumminkaan saa, mutta vaikuttaa siltä, että yritit.
Se on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1894946Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä412561- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161729- 821354
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451200Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887